رژیم صهیونیستی باید در بین کشورهای اروپایی جایی برای خود دست و پا کند

نماینده رشت در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی باید در آینده ی نزدیک فکری به حال خود کند و سرزمین های اشغالی را ترک نماید و در بین کشورهای اروپایی جایی برای خود دست و پا کند. این قطعاً تحقق پیدا می کند.

رژیم صهیونیستی باید در بین کشورهای اروپایی جایی برای خود دست و پا کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خوبان خبر، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی باید در آینده ی نزدیک فکری به حال خود کند و سرزمین های اشغالی را ترک نماید و در بین کشورهای اروپایی جایی برای خود دست و پا کند. این قطعاً تحقق پیدا می کند.

پس از پیروزی مردم غزه و شکست رژیم کودک کش اسرائیل، موجی از شادی و خوشحالی سراسر باریکه غزه را فرا گرفته است.

با وجود این که هنوز ۲۴ ساعت از اعلام این پیروزی نگذشته ، تبعات پیدا و پنهان این پیروزی از سوی کارشناسان و مسئولین مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پیام پیروزی مردم غزه برای منطقه و جهان اسلام گفت: مقاومت مردم غزه به عنوان نماد مبارزه در خاورمیانه، قابل تقدیر است.

وی پیروزی حزب الله بر اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه را افتخاری برای شیعیان و مبارزین لبنان دانست و افزود: پیروزی در جنگ غزه تکمیل کننده جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان است.

کوچکی نژاد ابراز امیدواری نمود تا با پیروزی رزمندگان مقاومت در غزه، پیروزی مردم سوریه بر تکفیری ها و کمک های ایران برای غلبه دولت عراق در مقابل نیروهای داعش، به زودی جبهه مقاومت بسیار قدرتمند تر از گذشته شود.

نماینده رشت در مجلس افزود: رژیم صهیونیستی باید در آینده ی نزدیک فکری به حال خود کند و سرزمین های اشغالی را ترک نماید و در بین کشورهای اروپایی جایی برای خود دست و پا کند. این قطعاً تحقق پیدا می کند.

این مقام مسئول همچنین ابراز امیدواری نمود تا مردم کرانه باختری به زودی مسلح شده و با اسرائیل جنگیده و کرانه باختری و قدس شریف را از اشغالگران بازپس گیرد.

وی در پایان با بیان این که اسرائیل غاصب به عنوان یک خطر همواره کشورهای مسلمان را تهدید می کند اظهار داشت: ان شا الله با پیروزی مسلمانان، خطر اسرائیل در منطقه از بین خواهد رفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه