پیروزی غزه، پیروزی اسلام و مقدمه ای برای حذف اسرائیل است

فرماندار رشت، گفت: پیروزی غزه پیروزی اسلام در برابر استکبار جهانی و مقدمه ای برای حذف اسرائیل است.

پیروزی غزه، پیروزی اسلام و مقدمه ای برای حذف اسرائیل است

به گزارش ۸دی نیوز، سید عیسی مهدوی در گفت وگو با خبرنگار «دیار باران»، در مورد پیروزی مردم غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس، گفت: اسرائیل به عنوان یک ضلع استکبار جهانی و خون آشام جان و مال و ناموس بشریت به ویژه جهان اسلام نسل کشی را در غزه و سایر بلاد های مسلمین با ابزار های مختلف به راه انداخته است.

وی جریان خروشان مقاومت مردم غزه را شکل گرفته و تبلور یافته از فرهنگ مقاومت و ایستادگی در تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه دوران دفاع مقدس دانست و افزود: پیروزی مردم غزه پیروزی ملت های مسلمان و استکبار ستیز دنیا است.

ایران اسلامی مؤسس استکبار ستیزی است

فرماندار با تأکید بر اینکه راه مقاومت بی رهرو نمی ماند، ایران اسلامی را از مؤسسان و پیشگامان خط و محور استکبار ستیزی در جهان برشمرد.

وی تصریح کرد: استکبار ستیزی در تار و پود مسئولان نظام جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور ایران نهفته است و تا مرگ استکبار این نهضت ادامه خواهد داشت.

فرماندار رشت در خاتمه اظهار کرد: گره زدن انقلاب اسلامی ایران به انقلاب منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) هدف اصلی ملت و مسئولان نظام است و در این راستا با واژه وحدت تمام مشکلات و فشار های دشمنان را در قالب تحریم ها و سایر بخش ها خنثی خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه