مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در رشت:

تبدیل “جنبش سنگ به موشک” از برکات نبرد “حاج قاسم” است/ برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا در جهان تحقیر شد

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، با بیان اینکه شهادت حاج قاسم چشم های غبار گرفته را باز کرد و یک انقلاب و رستاخیر ایجاد شد، گفت: آمریکا تبدیل به یک نفرت بزرگ در دنیا شد.

تبدیل “جنبش سنگ به موشک” از برکات نبرد “حاج قاسم” است/ برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا در جهان تحقیر شد

به گزارش خبرنگار هشت دی، حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی ها در میدان شهدای ذهاب رشت، با بیان اینکه بنا بر فرمایش شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی شهدا قبل از اینکه به شهادت برسند به مقام شهدا میرسند اظهار کرد: برای رسیدن به جایگاه شهدا باید وابستگی ها را ترک، اهل جهاد، ایستادگی و مقاومت بود.

وی با تاکید بر اینکه رهبرمعظم‌انقلاب از حاج قاسم بعنوان رفیق خوب خود یاد میکنند گفت: مقام معظم رهبری میفرمایند حاج قاسم را بشناسید او رفیق خوب من با شخصیتی شجاع همراه با تدبیر و مدیریت بود.

** تک بعدی معرفی کردن شخصیت حاج قاسم اشتباه است

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی رسانه ها حاج قاسم را بعنوان شخصیتی تک بعدی و نظامی معرفی می کنند افزود: باعث تاسف است از اینکه برخی رسانه ها شخصیت حاج قاسم سلیمانی را تک بعدی و نظامی معرفی میکنند در حالی که حاج قاسم‌ علاوه یک‌ رزمنده نظامی، دیپلمات و صاحب نظر و ایده، سالک، عاطفی و بسیار متدین و نیز مسئول رسیدگی به مؤسسه ایتام‌ کرمان بود.

وی از ولایی بودن حاج قاسم بعنوان بارزترین‌ویژگی شخصیتی او یاد کرد گفت: حاج قاسم سلیمانی فرماندهی نظامی و متدین بود که در اوج عملیات موازین و احکام شرعی و احکام رعایت میکرد و اخلاص حاج قاسم سلیمانی باعث شده است که امروز میلیون ها دل متوجه او شود.

** سردار سلیمانی در حرف و عمل تابع ولایت فقیه بود

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه حاج‌قاسم مانند سایر سرداران و رهبرمعظم انقلاب حزب گرا نبود ولی صاحب نظر در مسائل سیاسی داخلی و خارجی بود ادامه داد: برخی عملگرا هستند و برخی تنها اهل حرف هستند ولی حاج قاسم در حرف و عمل تابع محض ولایت فقیه همراه با عشق بود.

** تبدیل جنش سنگ به موشک در غزه

وی درباره چرایی دستور مستقیم ترور حاج قاسم سلیمانی توسط شخص رییس جمهور ملعون امریکا گفت: حاج قاسم ۲۲ساله تمام برنامه های امریکا و رژیم اشغالگر قدس را در منطقه نقش بر آب و کاری کرد اسرائیل و امریکا در کشورهای عربی به ذلت افتادند و به جای جنبش سنگ در غزه با موشک بر سر استکبار فرود اوردند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه داعش دست نشانده آمریکا و با هدف تمام کردن کار اسلام در دنیا تمام بود افزود: داعش ۸۵تا ۹۰درصد سوریه را اشغال کرد و تا پشت کاخ بشار اسد خود را رساند اما حاج قاسم به فرمان رهبرمعظم انقلاب، به سوریه رفت و کار داعش را تمام کرد‌.

** قدرت هنوز در دست حاج قاسم است

وی با تأکید بر اینکه امروز آمریکا در منطقه به دریوزگی افتاده است و قدرت در دست حاج قاسم است، افزود: به گفته خود حاج قاسم پهپادهای امریکایی بارها و بارها بالای سر او رژه میرفتند اما جرأت زدن او را نداشتند.

مقدم فر با بیان اینکه هم حزبی های ترامپ اذعان دارند که دستور ترور سردار سلیمانی حماقتی محض توسط ترامپ بود ادامه داد: ترامپ تصور می کرد عراق در اختیار خودشان است از طرفی با وجود حوادث داخلی ایران در آبان‌ماه و فشارهای مردم ایران زمان مناسبی است که حاج قاسم را که مثابه یک تسبیح است بزند کار عراق و ایران تمام میشود.

** ایجاد انقلاب و رستاخیر در ایران با شهادت حاج قاسم

وی تصریح کرد: با این اقدام تروریستی ترامپ، عراق و ایران متحد تر از پیش شدند، مجلس عراق رسما اعلام کرد نیروهایی امریکایی باید از عراق خارج‌ شوند و در ایران با شهادت حاج قاسم یک انقلاب و رستاخیر ایجاد شد.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران از حاج قاسم بعنوان نماد تمام ارزش ها و ارمانهای ولایی ملت ایران یاد کرد و افزود: شهادت حاج قاسم چشمهای غبار گرفته را باز کرد و یک انقلاب و رستاخیر ایجاد شد، امریکا تبدیل به یک نفرت بزرگ در دنیا شد و بنا به فرموده رهبر معظم‌انقلاب شهادت حاج قاسم زنده بودن انقلاب را به جهانیان ثابت کرد.

** انتقام سخت انتقامی طولانی و خارج از محدوده مرزهای جغرافیایی است

وی با اشاره به گفته سردار سلامی که انتقام ما از امریکا یک انتقام رهبردی است گفت: انتقام راهبردی یعنی این انتقام تنها پروژه نیست، یک پروسه طولانی مدت با جغرافیایی بی مرز است.

مقدم فر با بیان اینکه حمله سپاه به بزرگترین پایگاه امریکا تنها یک سیلی بود افزود: عین العسد پایتخت امریکا در عراق و مملو از نیروی انسانی، هلیکوپتر، پهباد و…بود پهپادی که حاج قاسم را زد از همان جا بلند شده بود ولی انتقام ما یعنی امریکا باید از منطقه خارج و‌نفس اسرائیل قطع شود.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم امریکا در جهان تحقیر شد، وحشت ترامپ در سخنرانی او کاملا مشهود بود

مقدم فر با بیان اینکه ما تنها یک سیلی ولی سنگین زدیم ادامه داد: انتقام یک وجه رسمی دارد یک وجه غیررسمی و اتش به اختیار برای برای همه جبهه مقاومت از جانب یمن، لبنان، سوریه و….دارد زیرا حاج قاسم برای همه جبهه مقاومت است.

مقدم فر با تاکید بر اینکه خون حاج قاسم از خود او بیشتر تداوم دارد گفت: امروز بنا به فرمایش رهبر معظم‌انقلاب همه ما وظیفه داریم نفرت خود را از امریکا بیشتر داشتع باشیم و اسراییل و امریکا را تا ابد دشمن خود بدانیم، با بصیرت نقشه دشمن را بشناسیم و بدانیم دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی و ناامنی در داخل کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه