سردار تنهایی در رحیم آباد:

مردم نشان دادند حاج قاسم های بسیاری در راه اند

سردار تنهایی، فرمانده دوران دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در رحیم آباد رودسر با تأکید بر اینکه مردم نشان دادند حاج قاسم های بسیاری در راه است، گفت: امروز آمریکا در تمام نقاط کره زمین در هرجایی که با مصالح مسلمین برخورد داشته اعم از یمن، سوریه، عراق و… به بن بست رسیده است.

مردم نشان دادند حاج قاسم های بسیاری در راه اند

به گزارش خبرنگار هشت دی سردار علیرضا تنهایی، فرمانده دوران دفاع مقدس استان گیلان در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در رحیم آباد رودسر با بیان اینکه روز پایان کار انقلاب اسلامی ما روزی است که مستضعفین به حق خود برسند اظهار کرد: قطب اولی که خداوند مقصد همه انبیا الهی تشریح کرد: مستضعفین، مومنین و شهدا هستند.

سردار تنهایی هدف انقلاب اسلامی را سازماندهی و ایستادگی در برابر مستکبرین و کافرین دانست و افزود: به لطف پروردگار انقلاب اسلامی به خوبی توانست خود را به دنیا معرفی کند و با کسب اعتماد مقابل آمریکا بایستد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گیلان با اشاره به آمریکا به عنوان مظهر ظلم و ستم گفت: با توجه به تعالیم قرآن مجید استکبار را تحمل نمی‌کنیم و این مسیر جز با پشتیبانی مردم هموار نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با استقبال عالی شما در تشییع پیکر شهداء حاج قاسم های بسیاری در راه هستند خاطر نشان کرد: امروز آمریکا در تمام نقاط کره زمین هرجایی که با مصالح مسلمین برخورد داشت اعم از یمن، سوریه، عراق و… به بن بست رسیده است.

سردار تنهایی با تاکید بر اینکه ما برای احقاق حقوق مستضعفین تا آخر ایستادگی خواهیم نمود ابراز کرد: این تازه ابتدای راه ما است.

وی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین به عنوان اصلی ترین خار چشم آمریکا و تاثیر وجود حشدالشعبی و پایگاه های مردمی آن ادامه داد: آمریکا هرچقدر بیشتر تقویت شود باز مجبور به مقابله با آنان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه