علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت شد

مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.

علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت شد

به گزارش ۸دی نیوز، مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.

ghannne

در این مراسم محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت ضمن تبریک هفته دولت گفت : اساس همه فعالیت ها کار فرهنگی است و بر اساس فرهنگ ، تعامل و تمدن ایجاد می شود ،  هر چقدر تعامل و ارتباط دو سویه بیشتر باشد در فرهنگ تاثیر گذار ی آن بیشتر است.

شهردار رشت افزود : خدمات شهرداری ها صرفاً خدماتی و عمرانی نیست بلکه بخش عمده آنها در مدیریت شهری مباحث فرهنگی است .
وی افزود : مشارکت مردم در امورات شهری به عنوان یک بخش از حقوق شهروندی می باشد و استیفای حقوق شهروندی ، آگاهی بخشی به آنان است تا خواسته ها و مطالبات شهروندی بر اساس اصول و به طریق مناسب تری پاسخ داده شود.  
خلیلی تصریح کرد : هیچ سازمان و نهادی قائم به شخص نیست بلکه همه همکاران باید تلاش نمایند ، شرایط بحرانی یک سازمان را  درک نمایندو شرایط پاسخگویی به مردم نیز باید تشخیص داده شود تا در جهت سرویس دهی مناسب همت نماییم.
شهردار رشت افزود : فعالیت شهرداریها همواره ملموس و مشهود می باشد و مردم بدون تبلیغ نیز آن فعالیت ها را می بینند ،  ادای وظیفه شهرداری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.
وی تصریح کرد : ما مکلف به ادای تکلیف هستیم نه مکلف به نتیجه ، باید به اندازه توان هر فردی از آن انتظار داشته باشیم تا در جهت ارتقای کیفیت سازمانی همت نمایند ، اگر در راه خدا قدم برداریم رستگاری به ما خواهد رسید.
در این مراسم عاطفی مدیرعامل اسبق سازمان فرهنکی ورزشی با تقدیم استعفای خویش به شهردار رشت گفت :

همواره فرهنگیان و هنرمندان میزبان خوان و مسئولین میهمان این سفره اند ، مسئولیت یک امانت الهی است

، سالم سازی اداری و شفاف سازی جزء افتخارات بنده در طول دوران کاری می باشد ، بنده شرمنده فرهنگیان این شهر هستم و مطالبات به حق شهروندان را آنگونه که می بایست نتوانستم پاسخ دهم.

 علیرضا قانع مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی و ورزشی نیز ارتقای مناسب در حوزه فرهنگی و رسیدن به مباحث مطلوب را یکی از مهم ترین اهداف کاری عنوان نمود

و اظهار امیدواری کرد در سالی که مزین شده به سال” اقتصاد و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی” بتوانیم با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در ارتقاء فرهنگ شهر و شهروندان گام های موثری برداریم. 

 

لازم به ذکر است علیرضا قانع علاوه بر عنوان مذکور در حال حاضر به عنوان مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت نیز مشغول فعالیت می باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه