یادواره شهدای حفاظت هواپیمایی و شهدای منسوب به کارکنان فرودگاه سردارجنگل رشت

در این مراسم پس از مداحی ، فیلم کوتاه بازسازی شده از یک عملیات هواپیمایی ربایی توسط منافقین وجانفشانی نیروهای حفاظت هواپیمایی سپاه برای حاضران پخش گردید.

یادواره شهدای حفاظت هواپیمایی و شهدای منسوب به کارکنان فرودگاه سردارجنگل رشت

به گزارش خبرنگار ایثار و مقاومت ۸دی نیوز در دومین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای حفاظت هواپیمایی و شهدای منسوب به کارکنان فرودگاه سردارجنگل رشت با حضور خانواده های معظم شاهد،مسئولین اجرایی استان ، فرماندهان نظامی وانتظامی و کارکنان هواپیمایی رشت در سالن شهید قریشی فرودگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

سردار گرجی زاده فرمانده حفاظت سپاه فرودگاه کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت سی وسومین سالگرد دفاع مقدس ،درزمینه علل وعوامل آغاز جنگ تحمیلی وخیانت عده ای از سران و دولتمردان وقت در روزهای نخست جنگ به سخنرانی پرداخت.

وی به رشادت های رزمندگان وشهدای دفاع مقدس اشاره کرد وگفت:فرزندان شما خانواده های شهدا واین مرز و بوم در سالهای دفاع مقدس تمام هستی شان را تقدیم کردن و باتوکل به خدا، اطاعت پذیری از ولایت ،رشادت وپایمردی وایثارجان ،اجازه ندادند وجبی از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.  

درادامه این مراسم پس از مداحی ، فیلم کوتاه بازسازی شده از یک عملیات هواپیمایی ربایی توسط منافقین وجانفشانی نیروهای حفاظت هواپیمایی سپاه برای حاضران پخش گردید.

درپایان این یادواره ازخانواده های شهدای این مراسم با اهداء لوح و هدیه تقدیربعمل آمد.

IMG_9700

IMG_9706

IMG_9718

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه