تفرقه افکنان دست به کار شدند؛

 توهین به روح پاک “شهید سلیمانی” توسط عضو شورای عالی اصلاح طلبان گیلان/ اصلاح طلبان طرفدار انقلاب به میدان بیایند

این جماعت نه به فکر امنیت ایران هستند و نه پایمال شدن عزت ایرانی برای‌شان اهمیت دارد بلکه می خواهند همیشه گندهای آمریکا را ماست مالی کرده و با بزک کردن دشمن، جای مظلوم و جلاد را عوض کنند.

 توهین به روح پاک “شهید سلیمانی” توسط عضو شورای عالی اصلاح طلبان گیلان/ اصلاح طلبان طرفدار انقلاب به میدان بیایند

به گزارش ۸دی، “سندرم استکهلم” پدیده ای است روانی که در آن گروگان حس یکدلی و همدردی و احساس مثبت نسبت به گروگان ‌گیر پیدا کرده و در مواقعی این حس وفاداری تا حدی است که از کسی که جان، مال و آزادیش را تهدید می ‌ کند، دفاع نموده و به صورت اختیاری و با علاقه خود را تسلیمش می ‌ کند. علت این عارضه روانی عموما ً یک نوع مکانیزم دفاعی دانسته می ‌ شود.

فردی که دچار به این سندروم می شود سه حالت اساسی دارد: احساسات مثبت به گروگان  گیر یا زندان بان دارد، احساسات منفی نسبت به خانواده، دوستان و مقاماتی که سعی در نجات دارند و سوم پشتیبانی از دلایل و رفتارهای گروگان گیر دارد که مهمترین عارضه این بیماری است.

حال چرا در یک گزارش سیاسی سخن از این پدیده آورده ایم، در روزهای اخیر عده ای که از بیرون دستور می گیرند با توئیت و استوری کردن این بیماری سعی دارند نشان دهند ملت ایران برای فردی در حال گریه و شیون است که قبلا ملت را گروگان گرفته و ملت ایران دچار یک بیماری از نوع “سندروم استکهلم” شده است.

عده ای که همیشه دم از مردم زده و در اعتراضات آبان ماه ۹۸، مردم را قربانی تظاهرات خوانده و تصریح می کردند باید به اعتراضات مردم گوش کرد، این بار که مردم باب میل آنان رفتار نکرده اند و از قهرمان ملی خود یعنی حاج “قاسم سلیمانی” دفاع کرده اند، مردم را بیمار می خوانند آن هم بیماری روانی خاص.

تکلیف این جماعت مشخص نیست، این جماعت نه به فکر امنیت ایران هستند و نه پایمال شدن عزت ایرانی برای ‌ شان اهمیت دارد بلکه می خواهند همیشه گندهای آمریکا را ماست مالی کرده و با بزک کردن دشمن، جای مظلوم و جلاد را عوض کنند.

عده ای که فیلتر کردن تلگرام و اینستاگرام را نقض حقوق بشر می دانستند امروز وقتی مردمِ عاشق، عکس قاسم سلیمانی را منتشر می کنند و اینستاگرام آن را پاک می کند، لال شده اند انگار نه انگار که دولت محبوب یانکی ‌شان نقض حقوق بشر انجام داده است، انگار نه انگار که آمریکای عزیزشان در یک کشور دیگر هم وطن ‌ شان را به بدترین شکل از بین برده است.

“پویا قلی پور” دبیر منطقه گیلان سازمان عدالت و آزادی است، سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی که تا سال ۱۳۷۸ با عنوان کانون همبستگی پیروان خط امام شناخته می ‌ شد، یکی از احزاب اصلاح ‌طلب است، این سازمان نخستین حزب یا سازمان سیاسی است که پس از انتخابات ریاست جمهوری دوم خرداد ۱۳۷۶ تأسیس شده است.

مسئول امور برنامه‌ریزی و منابع انسانی ستاد جوانان روحانی در گیلان، رئیس کمیته تولبد محتوا و رصد فضای مجازی حسن روحانی در گیلان، عضو شورای عالی اصلاح طلبان استان گیلان، مسئول کمیته اتاق فکر و برنامه ریزی ستاد جوانان اصلاح طلب گیلان، عضو شورای راهبردی ستاد روحانی در گیلان نیز از دیگر عناوین این فعال سیاسی اصلاح طلب است.

 

 

“قلی پور” در پیج اینستاگرامش، با بولد کردن “سندروم استکهلم” مردم را گویا بیماران روانی می داند که با گروگانگیر خود همدل شده اند، این اقدام وقیحانه نشان از عمق کینه فردی است که خود را پیرو خط امام و اصلاح طلب می خواند و فردی که جان خود را برای ملت فدا کرده و نگذاشته حرامیان داعشی پای شان در ایران باز شود را ملامت می کند.

 

آقای “قلی پور” اگر داعش در ایران می آمد و نزدیکان خودت را سر می برید نیز از این اظهارات بی محتوا منتشر می کردی یا آن زمان همدست داعش می شدی؟

اما حرف اصلی با اصلاح طلبان استان گیلان است، اصلاح طلبانی که خود را طرفدار “حاج قاسم” می دانند باید پای کار بیایند و این فرد متوهم را از دایره اصلاح طلبی اخراج کنند.

** وظیفه خطیر اداره اطلاعات گیلان!

ترور “حاج قاسم” همانطور که چهره منافق آمریکا را کنار زد، چهره برخی از وطن فروشان را نیز کنار زده و قوه قضائیه و وزارت اطلاعات باید به سرعت دست به کار شده و منافقان ذهن مسموم را از دایره قدرت در جمهوری اسلامی پاک سازی کرده و رسوای ملت کنند.

انتشار این نوع تفکر مسموم، توهین به ملت بزرگ ایران و روح پاک “حاج قاسم” بسیار خطرناک بوده و سربازان گمنام امام زمان (عج) باید فکری عاجل برای در نطفه خفه کردن این افکار کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی
قطعا اگر داعش به خانواده این آقا و دیگر مدعیان تجاوز هم بکند باورش برای آنها غیرقابل تصور است و دیگران ( جبهه مقاومت) را متجاوز به خود میدانند
ناشناس
ما از این افراد انتظاری دیگری نداریم.اینها خوب می بینند که تجلیل میلیونها ایرانی از سرباز مدافع ایران و اسلام مقابل دیدگان ملت و رسانه های جهان رخ داده است اما این جماعت غربگدا مسیر حرکت خود را همنوا با دشمن ایران تنظیم کرده اند لذا ناچارند واقعه را دشمن پسند تحلیل کنند.
محمد
اراجیف این فرد در سایت سخیف گیل نگاه که شده مأمن این تیپ افراد زیاد پیدا میشه، امام رحمۀالله در مورد امثال این غرب زده ها و وطن فروش ها فرمودند که : «آنهایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند». خدا آخر و عاقبت همه ی ما رو ختم بخیر کنه
ناشناس
حرف این فرد در مقابل حرکت میلیونها ایرانی قدرشناس ارزشی ندارد.ماهیت این افراد هم پنهان نیست.این حرف ها نشان می دهد حضور میلیونی مردم در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و همرزمانش برای این افراد غافلگیر کننده بوده است.مردم جواب افراد«بی مقدار»را در انتخابات آینده خواهند داد.
ناشناس
ایشان در توضیحِ مواردی که منتسب بهش شده چیزی نوشته، چرا نمیزنید؟
سرباز
امیدواریم دستگاه های ذیربط از جمله اطلاعات و ... این موضوع را پیگیری کنند. واقعا متاسفیم برای این متوهم .
در حاشیه