یک پسر شجاعی در گیلان برخود بالید/ آقای نماینده! ما بی دین، منافق و اسرائیلی نیستیم!

بسته شنیده های ما این هفته به یاد نورچشمان این امت، شهیدان رجایی و باهنر مزین است و هفته دولت را گرامی میداریم و به همه ی خادمان مخلص این ملت خسته نباشید می گوییم.

یک پسر شجاعی در گیلان برخود بالید/ آقای نماینده! ما بی دین، منافق و اسرائیلی نیستیم!

به گزارش هشت دی نیوز، پایگاه خبری تحلیلی احرار گیل در آخرین بسته شنیده های خود نوشت:

45

حال و هوای بسته ی ما یه مقدار استیضاحی است و بیشتر به اقدامات برخی نمایندگان گیلان پیرامون استیضاح پرداخته؛ ازنماینده ای که در یه نشستی از نوبخت امتیاز گرفت و وعده ی حمایت داد تا نماینده دیگری که به دنبال فراکنی اقدامات خود است. بشونید:


این فراکسیون رو قبول ندارم!

2233114_563شنیدیم: یکی از نمایندگان رشت، عضو فراکسیون رهروان مجلس اخیراً در یه جمعی گفته که حدود ۸ماه است در جلسات این فراکسیون به نشانه اعتراض شرکت نمی کنه. او گفته فراکسیون باید پالایش بشه. میگه دلیلی نداره که نام فراکسیون اصولگرابان باشه ولی اصلاح طلبان و حامیان فتنه مجلس در آن عضو باشند!! یه چیزهای دیگری هم گفته؛ ها! ولی فعلاً پیش ما به امانت بماند تا دم دمای انتخابات مجلس!…


نماینده ای که با دست خالی بانگ اژدر خان و زد…

rohani_0براساس بررسی های ما در قضیه استیضاح فرجی دانا وزیر پیشین علوم فقط یه نماینده گیلان از استیضاح و رفتن آقای دانای دولت یازدهم تمام قد ایستاد و با اقدامات وزارتش مخالفت کرد، کسی که مورد اذیت و آزار خیلی ها هم قرار گرفت.خیلی از سایت های خبری اصلاح طلب؛ خیلی از نمایندگان وکیل الدوله و هاشمی نسب، حتی سایت های وابسته شان!. خیلی از مدیران عضو کانون قدرت و ثروت. حتی در برخی نشست ها و جلسات رسمی مورد بی مهری شکننده دکتر نوبخت عضو گیلانی کابینه دکتر روحانی قرار گرفت، حالا اینها به کنار خداییش تک و تنها بدجوری حال برخی از نمایندگان گیلانی را گرفتا!!! این نماینده با دست خالی بانگ اژدرخان و زد… درو  کرد همه را…


بالاخره به دست میاریم که چرا این نماینده غش کرد!

defaultپاسدار با سابقه که خود را سردار میخواند! عضو کمیسیون امنیت ملی، ساکن یکی از شهرهای بندری گیلان که اخیراً مورد تاخت و تاز استاندار اردبیل قرار گرفته! هر چه به ذهن خودمون فشار میاریم که این یکی دیگه چرا به سمت فرجی دانا غش کرد، متوجه نشدیم. چند بار زنگ زدیم تا بپرسیما!!؛ ولی هربار در دسترس نبود!!عجب عشق و ارادتی در روز رأی گیری به وزیر حامی فتنه از خود نشون می داد این آقای سخنگو! آه ، آه! عجب صدای رسایی هم داره! بلندگو نمیخاد بابا این!/ بالاخره به دست میاریم که چرا ایشون غش کرد!! میخوایم به دست بیاریم که این نماینده ای که بوی گل رز! می داد در آن جلسه معروف دکتر نوبخت که گفته بود ما اینهمه به شما پول میدیم ولی شما این بلاها(استیضاح) رو بر سر ما میارید، حضور داشت؟! یانه!


آقای نماینده ! ما بی دین، منافق و اسرائیلی نیستیم!/ برگرد داره بارون می باره!!


images17
بعد نطق آتشین! یکی ازحنجره های وامدار ملت در خانه ملت در دفاع از اقدامات یکی از حامیان فتنه ۸۸ گویا فشار افکار عمومی به ویژه ایثارگران و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بدجوری داره عذاب اش میده، ما که هرچه بهش گفتیم افاده نکرد؛ ما را اجیر شده های اسرائیل می نامد و بی دین! مایی که تا دیروز پشت سر هم نماز به جماعت اقامه می کردیم حالا با چندتا انتقاد شدیم منافق و بی دین و اسرائیلی!! … همه باید در اقدامات ایشون لال باشند وگرنه سرکارشون با کرامل کاتبینه!!فقط در همین ایام و در دفاع از اقدامات هنجار شکنانه «فرجی دانا» ۱۳تا مصاحبه کردی! هر روز، هر روز با یک سایت و خبرگزاری و… خب پدر بیامرز یه مقدار خودتو نگه می داشتی! حالا مصاحبه کردی؟ خب مرد مردونه وایستا پای نطقِت و ازش دفاع کن، دیگه چرا آدرس غلط می دی؟! در دفاع چیز بدی نگفتی؟! دفاع نبود؟! نظرتو گفتی؟! از سوابق ارزشی اش گفتی و… بابا! سخنان آتشینت احسنت، احسنت که اصلاح طلبان در درون مجلس و بیرون اش را به رقص در آورد. رسانه های بیگانه رو ندیدی؟! مصاحبه هاشون بعد دفاع جانانه شما رو خوندی؟! نه خداییش خوندی؟! آن وقت به این و آن میزنگی که من …!! بابا ماشالله … برم!! ببخشید نکنه میخای بگی شما در موافقت استیضاح صحبت کردی و ملت بد متوجه شدن، ها؟! اگه فرجی دانا رأی می آورد وامیستاد؛ شما آن نماینده مخالف اش در گیلان را از حوزه انتخابیه اش فراری نمی دادی؟!…نه برادرم! مردم اشتباه نمی کنن، عملکرد ماها باعث میشه مردم از ما برگردن؛ نه ما منافق و اسرائیلی هستیم و نه تو کافر حربی! همه از یه آئیین، یک دین ، یک مرام و انشاءالله از یک ولایتیم / برگرد برادر بارون میباره…


اولین پیروزی بدون خونریزی اصولگرایان در مجلس !

1382923259لازم نیست همیشه پیروزی رو با خونریزی بدست آورد. گاهی لازم است هنر بخرج داد، رقیب را عصبانی کرد و ازش سخنان جهنمی(!) گرفت و برای خود انگیزه ایجاد کرد و افکار عمومی را همراه خود ساخت از این نکته ضعف رقیب میشه استفاده ها برد به شرط اینکه هنر داشته باشی …سخنان جهنمی آقای رییس جمهور بد جوری کار دست فرجی دانا داد و اصولگرایان که بعد باخت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شل شده بودن را به وحدت رساند. اصولگرایان به همین انگیزه احتیاج داشتن مثل فوتبالیستی که در نوک خط حمله تیمش به یک گل زدن احتیاج داشته باشند تا اولین برد غرورانگیز تیمش را رقم بزند. عجب موقعی؛ درآستانه دادگاهی شدن مهدی بابا! این پیروزی ثابت کرد اگه یه تیم هم قسم شن ، می تونن در بین جبهه اصلاحات و اعتدال انشقاق ایجاد کنن، آنهارا بهم بریزند و   پیروزیهای پی درپی کسب کنن و این شدنی است…


رییس صدا و سیمای مرکز گیلان به کیش می رود؟!

imagesهفت، هشت سالی هست که در گیلان جا خوش کرده است. می گوید اصولگراست ولی به دولت گرا بیشتر شباهت دارد تا به اصولگرا چرا که در دولت قبل به تمامی جریانات می پرداخت و در دولت جدید هم به همه ی جریانات می پردازد البته به جریانات حاکم بیشتر!در بدنه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور برخی فامیلین از استحکام خوبی برخورداراست. چند سوتی بزرگ در گیلان داده که اصولگرایان چندان دل خوشی به وی نشان ندادن. دعوت از لیدر جریان انحرافی گیلان در یکی از برنامه های پر مخاطب سیما، کج روی در قرارداد سازمان چای با قویدل معروف که بعدها دستگیر شد و…برخی ها معتقدند که ایشان تعلق تام به دفتر یکی از بیوت معنوی گیلان نشان می دهند و تهیه و پخش گزارشات و مصاحبه هایی که معمولاً خلاف واقع از این دفتر اهتمام دارند به هر حال شنیدیم که ایشان بعنوان مسئول صدا و سیمای مرکز کیش به آنجا خواهند رفت که گویا مقدماتش فراهم گشته اگه این شنیده ی ما سوخته نباشه!!


بالاخره یه پسر شجاعی در گیلان پیدا شد و به خود بالید!!

defaultهر چه بهش می گفتیم که اصلاح طلبان و رفقای ۸۸ شان با تو احساس نزدیکی میکنن و به تو که به سمت شان غش کردی عشق می ورزند؛ مگه می پذیرفت؟! اصلا و ابدا!! بالاخره یه پسر شجاعی از جنس اصلاحات آمد و پرده از برادری اش برداشت و گفت که به وجودش می بالد!! به به!؛ بوجودش می بالد!! جل الخالق! به وجودش می بالند. باریک الله! بوجودش می بالد آقای وکیل چه کردی که اینها اینقدر شیفته تو شدند؟! چقدر هم به خود می بالند…
آقای وکیل! سلام؛ کف زدنها رو می بینی؟ یعنی به این پسر شجاع اصلاحاتی گیلان (البته و نه حامی فتنه!!)، هم ما اسرائیلی ها!! گفتیم که در وصف اقدامات و نطق منشوری ات! به وجد بیاد و اینگونه سخن براند؟!  نه خداییش ما گفتیم؟! به رسانه های آنور آبی هم ما گفتیم که دم به ساعت تکه فرمایشات آتشین جنابعالی را با حرارت خاصی پخش کنن؟
میگم چرا اینهمه سایت های اصلاح طلب و حامیان فتنه ۸۸ به این نماینده ی اصولگرای گیلانی عشق می ورزند و خبرهاش تیتر یک شونه ولی سایت های بچه های حزب الله و سایت های اصولگرایان و ارزشی چندان علاقه ای به ایشان نشان نمی دن؟! چرا؟!آنها اصولگرا و حزب اللهی نیستن یا این نماینده به اصل خود پشت کرده؟ شما چه فکر می کنید؟معلومه از اول هم میدونستم اصل ایشان چپه و خودش رو اینور جا زده به قول خودش در جمع اصلاح طلب ها میگه تقیه کردم دور پیش ولی یکی نیست بگه آقای عقل کل مسلمان تقیه رو جلو منافق میکنه به نفع اصول نه اینکه جلوی اصول بکنه به نفع منافقین.
شورای نگهبان هم که محافظه کار شده و الان باید پاسخ بده به مردم چطور نماینده ای رو تایید کرد که تحسین کلیه ضد انقلاب و فتنه گر ها رو داره تمام کار هاش چطور دعوت میکنه از دانشجوها که بیاین جلو و نگذارین وزیر استیضاح بشه آیا جمله ایشان نشات گرفته از جمله میر حسین موسوی یا بنی صدر نبود که میگفت بیاین خیابون نذارین ال و بل بشه؟ واقعا باید شورای نگهبان جواب بده که اینطور میخواد حافظ نظام باشه؟ اگر این آقای نماینده در مجلس ششم بود ایا کنار متحصنین جلوی رهبری نبود؟: ایا این آقای نماینده اگه یه ۸۸ دیگه پیش بیاد کنار ضد انقلاب داخل خیابون نمیاد؟ چطور شده تو مجلس دوباره کسایی میرن و نطق هایی میکنن که مشوقشون کسایی شدن سال ۸۸ مرگ بر دیکتاتور میگفتن؟ نگران هستیم این فتنه که از الان داره برنامه ریزی میشه اگه از الان جلوش گرفته نشه در کشور خدایی نکرده ۸۸ دیگه رقم بزنه که وصل بشه به دشمن متخاصم خارجی همچون وهابیت و صیهونیست. آقایون ۸۸ وقتی تمام میشه که طرف متخاصم توبه میکرد و پشیمان بود که اینطور نیست اقایان پشیمان نشدند بلکه هنوز بغض نظام را به دل دارند و اتفاقا بیشتر هم دارند و چون در ۸۸ با مشت محکم مردم رو برو شدند امروز قصد داشته که بعد از احیا و برنامه ریزی به کمک عناصر خود فروخته داخلی فتنه ای بزرگتر دقیق تر و بدتری به راه بیندازند.پس دولتمردان مجلسیان و دستگاه های نظارتی هوشیار باشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
همشهری
روزنامه نگار محترم کمی کتاب خواندن مانع بروز غلطهای املایی و تحلیلی میشه. "ما که هرچه بهش گفتیم افاده نکرد!!!" "بلندگو نمیخاد بابا این" "سرکارشون با کرامل کاتبینه" واقعا این غلطها نشان حقانیت فرجی دانا و بیسوادی مدرک دارهای تقلبی نیست؟
در حاشیه