اگر غزه همچنان ایستادگی می‌کند به برکت وجود جمهوری اسلامی است

این کارشناس سیاسی فرهنگی گفت: همان دشمنی که قصد در سقوط نظام اسلامی داشت، باید بداند که اگر غزه همچنان پایدار ایستادگی می کند به برکت وجود جمهوری اسلامی است.

اگر غزه همچنان ایستادگی می‌کند به برکت وجود جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، مراسم یادواره ۲۵۷ شهید کارمند گیلان به مناسبت روز کارمند با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی و شعرخوانی یکی از شاعران مطرح کشور(خراسانی) برگزار شد.
karmand (6)

حجت الاسلام ذوالنور در این مراسم با تبریک ایام هفته دولت و روز کارمند و جانفشانی های کارمندان در جنگ تحمیلی، اظهار کرد: رمز ماندگاری شهیدان باهنر و رجایی تقلید از امام و شایستگی در مدیریت و دوری از زرق و برق و تجملات بی معنی بود و همواره خودشان را در کنار مردم می دانستنند.

وی با تاکید بر این که سیاست اصلی نظام از مرکزیت آن یعنی ولایت سرچشمه می گیرد، گفت: با تغییر دولت ها چیز زیادی متحول نمی شود چون همه چیز کاملا در اختیار مسوولین نیست، بنابر همین در این عرصه علاوه بر رشد و شکوفایی گسترده تحریم و فشار های قابل توجهی به چشم می آید.
 این کارشناس سیاسی فرهنگی در ادامه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی زمانی که پیشرفت نظام و ایران را می بینند غضب و خشونت شان نسبت به این نظام و پاسدارانش بیشتر می شود.
حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه کشورهای بیگانه تمام پیشرفت و دست آوردهای خودشان را از هر طریق ممکن به گوش مردم جهان می رسانند، افزود: متاسفانه امروزه جوانان ما به گونه دیگری غرب را می شناسند، بنابر همین باید بدون نگاه جناحی دست آوردهای خوب نظام را به صورت کامل بیان کنیم.
karmand (8)
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه برای مثال طبق قانون اگر رهبری خلبان باشد، رییس جمهور کمک خلبان است، گفت: اگر کار این کمک خلبان با کار اصلی ذره ای تفاوت داشته باشد این سرنشین یا مردم هستنند که به هدف نمی رسند و ضرر می بینند.
وی با تاکید بر این که آزادی بیان باید در چهارچوب اصول اسلام و قانون باشد، گفت: احزابی که در انتخابات پایه های نظام را مورد اصابت قرار می دهند، غیر اصولی و مشکل دار هستنند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: آنچه که باعث شد نظام اسلامی میان همه ی مستکبران ایستادگی کرده و کانون بیداری اسلام باشد این بود که انقلاب ما ریشه دراعتقادات مردم داشت و همه اقشار جامعه از این انقلاب حمایت کرده اند.
حجت الاسلام ذوالنور افزود: همان دشمنی که قصد در سقوط نظام اسلامی داشت، باید بداند که اگر غزه همچنان پایدار ایستادگی می کند به برکت وجود جمهوری اسلامی است.
karmand (2)
وی با اشاره به عکس العمل سریع سپاه پاسداران انقلاب در انحدام هواپیمای بی سرنشین رژیم صهونیستی در نزدیکی نیروگاه نطنز، گفت: اگر هواپیما یا شی جنگی که فاقد توان جنگی است وارد کشوری شود اجازه پیگیری حقوقی نیست و این کار توسط ما هم می تواند انجام شود.
 این کارشناس سیاسی فرهنگی با اشاره به اینکه نظام ما بر پایه اسلام و ولایت است، افزود: تنها ویژگی پیروزی و پایداری نظام اسلامی ایمان به خدا و ولایت است.

وی در پایان به اشاره به دست آوردهای بسیار چشم گیر نظام اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی پشت در های بسته و با کار شکنی مستکبران به اینجا رسیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه