رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

قطعاً به بودجه ۹۹ رأی منفی خواهم داد/ عدم تمرکز نمایندگان به بودجه۹۹ در آستانه انتخابات

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه قطعاً به بودجه ۹۹ رأی منفی خواهم داد، گفت: بودجه ۹۹ باعث افزایش مشکلات کشور می شود.

قطعاً به بودجه ۹۹ رأی منفی خواهم داد/ عدم تمرکز نمایندگان به بودجه۹۹ در آستانه انتخابات

به گزارش خبرنگار هشت دی، ذبیح الله نیکفر رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در جمع دانشجویان قرارگاه احمدی روشن در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با بیان اینکه دانشجویان رویش های انقلاب هستند اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب تنظبم نشده است و یک کپی از بودجه های سال قبل است.

ذبیح الله نیکفر با تاکید بر اینکه قطعاً به بودجه ۹۹ رأی منفی خواهم داد، گفت: بودجه ۹۹ باعث افزایش مشکلات کشور می شود و در شرایط فعلی نگران ریزش سرمایه‌های جامعه جمهوری اسلامی ایران هستیم و دولت باید فکری به حال حاشیه نشین ها و افرادی که از حداقل شرایط یک زندگی ساده محروم هستند کند.

ضرورت اصلاح بودجه ۹۹

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان اصلاح بودجه ۹۹ امری ضروری دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم احتمالا نمایندگان توجه و تمرکز کافی نسبت به مسئله بودجه ندارند.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر به دلیل اینکه اکثر نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه و در شهرهای خود هستند کمیسیون تلفیق از مشورت جمعی و فکر جمعیتی بالغ از ۲۰۰ نفره نماینده در مجلس محروم است.

نیکفر از گرانی بنزین به عنوان فتنه بنزینی یاد کرد و گفت: نحوه حضور، عمکرد، رفتار ونوع خسارت هایی که اغتشاشگران در فتنه بنزین وارد کردند نشان میدهد این افراد بصورت تخصصی تحت آموزش امریکا، عربستان و انگلیس بودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان تصریح کرد: در این بین نفوذی ها باعث تشدید فتنه شدند و اگر بنزین هم گران نمی‌شد این افراد به بهانه دیگر وارد میدان میشدند.

وی با ییان اینکه در فتنه ۸۸، فتنه بنزینی اخیر و سایر حوادث مهم کشور رهبر معظم انقلاب با هوشیاری تمام نظام انقلاب اسلامی را حفظ کرده است و اگر هشیاری ایشان نبود کشور را از دست می‌دادیم افزود: امروز کمتر کسی است که حاضر باشد خود را برای اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری خود را هزینه کند و این امر یکی از عوامل آسیب به کشور است.

خدای میدان جنگ با خدای میدان سیاست یکی است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خدای میدان جنگ با خدای میدان سیاست یکی است و مشکل اینجاست که در سیاست توسل و توکل نمی کنیم و در حل مشکلات اقتصادی هم حاضر نیستیم از توسل به خدا بهره بگیریم.

نیکفر از معاملات ربوی بانک ها بعنوان یکی دیگر از مشکلات بزرگ کشور نام برد و گفت: طرح بانکداری اسلامی که توسط نماینده مشهد اعلام شد که چند سال است که به سرانجام نمیرسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان تصریح کرد: بخش اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم برعهده دکتر یوسفی است و زمانی که مقام معظم رهبری اندیشمندان اسلامی را جهت شنیدن دیدگاه های آنان دعوت می کند، بحرینی نماینده مشهد، نتوانست نظر مساعد دکتر یوسفی را جلب کند و حتی دعوت به کمیسیون هم نشدند.

وی با بیان اینکه مجلس چهارم هماهنگ با آقای هاشمی و مجلس ششم در راستای افکار محمد خاتمی، مجلس هشتم مطابق سلیقه احمدی‌نژاد و مجلس فعلی بر اساس افکار روحانی است افزود: مجلس هشتم از نظر افکار سیاسی و اعتقادی هماهنگ با احمدی نژاد بود هر چند که برخی از نمایندگان اقدامات وی را تمکین نمی‌کردند‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه