برادری که حساب شخصی خواهر خودش را خالی کرد

در پی شکایت یک خانم، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

برادری که حساب شخصی خواهر خودش را خالی کرد

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان سبزوار خراسان رضوی فردی که با سرقت اطلاعات کارت عابر بانک خواهر ناتنی اش اقدام به برداشت غیرمجاز از حسابش کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ آزادواری فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال توسط فرد یا افراد ناشناس، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار ادامه داد: در این راستا شاکی برای تحقیقات بیشتر به پلیس فتا شهرستان دعوت شد و در خصوص نحوه اطلاع از خالی شدن حساب و برداشت وجه از آن گفت، مشخصات بانکی اش را در اختیار کسی قرار نداده و هرگز رمز دوم هم نداشته و ایجاد نکرده است.

سرهنگ آزادواری افزود: پس از بررسی های کارشناسان و استعلامات گرفته شده از مبادی ذیربط سرنخ هایی از متهم بدست آمد و تحقیقات پلیسی در این خصوص حاکی از آن بود که متهم برادر ناتنی شاکی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار خاطرنشان کرد: متهم به پلیس فتا احضار شد که پس از انجام تحقیقات و بازجویی های اولیه، او با مشاهده ادله دیجیتال، به جرم خود اعتراف کرد و در خصوص بدست آوردن اطلاعات حساب و رمز حساب خواهرش گفت: اطلاعات لازم را از داخل گوشی خواهرش بدست آورده و در فرصتی با در دست داشتن کارت عابر بانک اقدام به ایجاد رمز دوم کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه