عضو حقوقدان شورای نگهبان در رشت:

تأسیس ۶۰ بنیاد و مؤسسه آمریکایی برای ایجاد کودتاهای مخملی/ تنها امید دشمن وجود شخصیت های نفوذی در کشور است

عضو حقوقدان شورای نگهبان با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی نماد اعتقاد و بیعت با ولایت بود، گفت: اکنون تنها امید آمریکا وجود نفوذی ها در کشور است زیرا در تحریم، جنگ سخت و ایجاد فتنه شکست خورد.

تأسیس ۶۰ بنیاد و مؤسسه آمریکایی برای ایجاد کودتاهای مخملی/ تنها امید دشمن وجود شخصیت های نفوذی در کشور است

به گزارش خبرنگار هشت دی، “محمد دهقان”، عضو حقوقدان شورای نگهبان پیش از ظهر امروز در راهپیمایی بزرگ حماسه ۹دی در جمع مردم غیرتمند و با بصیرت رشت با بیان اینکه هم اکنون در سراسر کشور مردم انقلابی در اجتماعات پرشورشرکت کرده و ۹دی را گرامی می دارند اظهار کرد: شناخت این حماسه بدون درنظر گرفتن ابعاد فتنه ۸۸ میسر نیست.

وی با اشاره به اینکه برای درک حماسه ۹دی باید به توطئه های دشمن توجه کرده و لایه های آن را بیان کنید، گفت: از ابتدای انقلاب دشمنی های معتددی اعم از جنگ تحمیلی، کودتاها، پایگاه های تجزیه طلبی، تحریم، فشار سیاسی، توطئه بین المللی، ایجاد داعش و القاعده را در دستور کار داشتند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با تأکید بر اینکه آمریکا به دلیل ایمان ملت ایران و ایستادن در کنار ولایت دشمن در همه توطئه ها شکست خورد تصریح کرد: دشمن برای فتنه ۸۸ سال ها برنامه ریزی کرده بود تا این اتحاد را مخدوش کند.

دهقان، هدف فتنه ۸۸را بدبینی ملت از نظام و روبه رو قراردان ملت باهم خواند و ادامه داد: ۶۰ بنیاد و مؤسسه توسط آمریکا تأسیس شده بود که برخی از آنها کارشان تنها ایجاد کودتاهای مخملی است.

وی با اشاره به انتشار کتابی در ۱۶۸ صفحه از طرف کودتاهای ایجاد شده در مورد اینکه چطور می شود از فرصت انتخابات برای براندازی نظام استفاده کرد، افزود: از قبل از انتخابات با ترویج تقلب، اعلام پیروزی قبل از موعد و وعده شلوغ کاری بعد از اعلام نتایج بر خلاف سلایقشان بسترها را برای دوگانگی ایجاد کرده بودند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به اینکه با انتخابات ریاست جمهوری برنامه های خود را که در ۱۶۸صفحه اعلام‌کرده بودند اجرا کرده و به صلابت انقلاب و جمهوری اسلامی را هدف قرار دادند، گفت: با فتنه ۸۸ و شکستن صلابت جمهوری اسلامی اتفاقاتی چون امیدواری دشمن، برگرداندن مذاکرات هسته ای، ایجاد مواضع جدید و حمایت رسمی از اغتشاشگران رخ داد.

وی با اشاره به اینکه ابعاد خسارت ۸۸هنوز عنوان نشده است، ادامه داد: قطعنامه ۵۲۸شورای امنیت علیه ایران در سال ۸۹ اتفاق افتاد و با ایجاد جریان اشرافیت و جداشدن از انقلاب بار دیگر فشار هارا بسیار کردند و اکنون تحریم هایی وجود دارد که ادامه فتنه آن سال است.

دهقان با تاکید بر اینکه هرکاری کردند تا ۴۰میلیون رأی که افتخار کشور است را بی اهمیت جلوه دهند خاطر نشان کرد: ۹دی نماد شکست حرکت دشمن برای بهم زدن اتحاد و انسجام مردم ایران بود، در این روز مردمی که به شکستن شیشه ها و آتش زدن اموال مردم رأی ندادند حماسه آفریدند و این قدرت انقلاب اسلامی بود که از این توطئه با سربلندی عبور کرد.

وی با بیان اینکه در طول ۸ماه فتنه مردم دیدند که شعارها علیه ولایت فقیه و جسارت به امام (ره) است گفت: اسم امام را در دست می گرفتند اما به او جسارت کرده و عکس او را آتش می‌زدند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: در ۹دی تمام کسانی که عاشقان ولایت بودند متحد شده و حماسه ای آفریدند که از ابتدای انقلاب چنین جمعیت ده ها میلیونی در هیچ اجتماعی نبود.

** تنها امید آمریکا وجود شخصیت های نفوذی در کشور است

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی نماد اعتقاد و بیعت با ولایت بود افزود: اکنون تنها امید آمریکا وجود نفوذی ها در کشور هستند زیرا در تحریم، جنگ سخت و ایجاد فتنه شکست خورد؛ اگر ملت ایران با اقدام خود نفوذی ها را از کشور پالایش کنند آمریکا دیگر امیدی ندارد.

دهقان از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، حذف سیرت و صورت ظاهری انقلاب و حاکمیت افراد ضعیف در کشور که مطیع افکار آمریکا هستند را از جمله اهداف دشمنان در براندازی انقلاب نام برد و افزود: رهبرمعظم انقلاب از سال ۹۸ بعنوان سال اقدام و عملیات راهبردی نام بردند ‌که در این سال منافع آمریکا، اسرائیل و عربستان توسط قدرت نظامی ایران و هم پیمانانش در متطقه مورد هدف قرار گرفت.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه زدن پهپاد آمریکا، مانور دریایی ایران و…از جمله اقدامات راهبردی ایران است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام تحریم ها، توطئه، کودتا و…آمریکا را شکست داده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه