بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت ۹دی

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت حماسه ۹دی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت ۹دی

به گزارش ۸دی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت حماسه ۹دی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی
قَدْ جَاءَکُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّکُمْ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ عَمِیَ فَعَلَیْهَا وَمَا أَنَا عَلَیْکُمْ بِحَفِیظٍ (آیه ۱۰۴ سوره انعام)
ملّت ایران در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند. نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب: «اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند».
این حماسه عظیم و باشکوه نماد بیعت دوباره مردم با ولایت و امامت شد. مردم ولایتمدار به فتنه گران که سعی در آتش افروزی و تسلط بر این ملت را داشتند، ثابت کردند که تا همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود ان شاءالله.
ملت بیدار و سرافراز، در این روز به تمامی مدعیان دروغین که سعی داشتند به مقدسات و ارزش های این مرز و بوم و اصل مترقی ولایت فقیه، اهانت کنند با حرکت ولایی و حماسی خود، پاسخی درخور و دندان شکن دادند.
در یادآوری حوادث سال ۸۸ نمی توان نقش نوجوانان و جوانان فدائی رهبر را نادیده گرفت و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب برکت حضور جوانان در آن روز حس شد.
شکل گیری این حماسه ماندگار حاصل دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب و مردمی بود که گوش به فرمان ولی، تا آخرین نفس پای ارزشهایشان ایستاده اند. این حماسه تجلی دوباره ای از “کل یوم عاشورا” بعد از ۱۴ قرن بود.
و اکنون ما اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان، طلایه داران فردای انقلاب امسال نیز بسان ادوار گذشته، با حضور گسترده و حماسی خود همراه با سایر اقشار مردم شریف و ولایتمدار در تجمع روز نهم دیماه، با یادآوری این حماسه، به گوش تمام سردمداران قانون گریز و امپریالیسم جهانی می رسانیم که مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی عزم ما را از پیمودن مسیر حق و حقیقت سست نخواهد کرد.
ما دانش آموزان انقلابی در این روز بانگ برمی آوریم که مسیر ما از اغتشاشگران و اشرار جداست و همگان بدانند ناامنی بزرگ‌ترین مصیبت برای هر کشوری است.
ما آینده سازان این نظام مقدس یقین داریم فردای انقلاب و اسلام از آن ماست و ما همیشه و تا آخرین قطره ی خون پای آرمان ها و رهبر عالیقدرمان می مانیم و تا ظهور مولایمان امام عصر(عج) پرچم حکومت اسلامی از دستانمان جدا نخواهد شد.
جنبش دانش آموزی
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه