نگران دو افراط چپ و راست هستیم / اینترنت دشمن اسلام نیست

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بهره‌برداری از اینترنت ۴۸۹ روستای گیلان گفت:ما نگران دو افراط هستیم ، افراط چپ که مجلس را نمی خواهد و افراط راست که اساس نظام را در قوه اجرائیه تضعیف می کند.

نگران دو افراط چپ و راست هستیم / اینترنت دشمن اسلام نیست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در همایش حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با بیان اینکه این گونه جلسه چند معنا دارد و ما خوشحالیم که توفیق آن را پیدا کردیم خدمات دولت را از باب شکر و سپاس اعلام کنیم و بگوئیم که خدمات جمهوری اسلامی بی حد بوده است افزود:بنده با مقایسه دهه پنجاه تا نود می بینم که کارهای زیادی توسط نظام جمهوری اسلامی برای مردم انجام شده است.

nadimi

وی با بیان اینکه گفتارهایی که بیان می شود نافی خدمات دولت نیست و بیان امید به مسئولان است گفت: هر فردی که مطلبی را ارجاح می دهد به دولت امیدوار است و اگر امیدوار نباشد مکتوب نمی شود.

ندیمی با بیان اینکه باید جایگاه دولت را حفظ کنیم چون رهبر ما اشارت های متفاوتی نسبت به این حمایت داشته ،دارد و خواهد داشت افزود: چون همه ما به رهبری و نظام ارجاح داده می شویم و طبیعی است که رهبری از دولت حمایت می کند تا دولت نیزخدمت کند.

عضو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر کسانی فکر کنند که تضعیف دولت به معنای رضایت رهبری است حتما درک درستی از انقلاب و رهبری ندارد تصریح کرد:چون همچین چیزی ممکن نیست که رئیس و رهبر جامعه طبق یک جایگاه شرعی و قانونی ،خدای ناکرده بخواهند دولت تضعیف شود.

ندیمی با بیان اینکه ما نگران دو افراط چپ و راست هستیم افزود : افراط چپ که مجلس را نمی خواهد و افراط راست که اساس نظام را در قوه اجرائیه تضعیف می کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه خواسته مردم در حال تغییر است و در سبد تقاضای مردم امروز پهنای باند،اینترنت و ارتباطات وجود دارد افزود:این بدان معنی است که اولیه هایی تامین شده است.

عضو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با کسانی که گمان می کنند اینترنت دشمن اسلام است دعوای قابل اعتنا داریم افزود: اتفاقا راه تبلیغ اسلام اینترنت است.

وی افزود:همانطوری که روزی حضرت سلیمان زبان پرندگان را می دانست ما هم باید زبان دنیا را یاد بگیریم،چون این زبان ، زبان دنیا و حرف زدن است.

ندیمی با اشاره به اینکه انکار این ها تنها تاخیر درانجام خدمات و دسترسی هاست گفت: بهترین راه آموزش های فرهنگی ،دینی ،انقلابی و صدور انقلاب با همین زبان اینترنت است.

وی در پایان با بیان اینکه دولت نه می تواند و نه باید نقش کارفرمایی خودش را در اموری غیر امور حاکمیتی حفظ کند گفت:دولت باید این نقش را واسپاری کند .

وی افزود:دولت اگر اصرار کند همچنان کارفرما باشد ،هزینه هایی وجود دارد که نمی تواند آنها را به ثمر رساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه