تفاهم نامه همکاری میان شرکت پست ایران و استانداری گیلان امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و استانداری گیلان و تفاهم نامه همکاری بین شهرداری رشت و شرکت ایرانیان نت امضا شد.

تفاهم نامه همکاری میان شرکت پست ایران و استانداری گیلان امضا شد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، محمود واعظی در نشست افتتاح پروژه‌های هفته دولت در استانداری گیلان با بیان اینکه دولت در یکسال گذشته تلاش کرده است بدون حاشیه با همکاری قوای سه گانه و با مشارکت مردم و نشست حضوری بتواند مشکلات اقتصادی را حل و فرهنگ و اخلاق را احیا کندگفت: اقتصاد، اشتغال و رفاه مردم یکی از دغدغه‌های اصلی دولت است و هدف‌گذاری دولت کنترل تورم و رکود است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کنترل تورم زمانی به عنوان دستاورد تلقی می‌شود که کشور به سمت شکوفایی اقتصادی برود، تصریح کرد: این موضوع دغدغه دولت محسوب می‌شود و برنامه‌های اولویت‌دار را به طور جدی بررسی می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دولت در تمامی حوزه‌ها در تلاش است تا با خدمت به مردم رضایت آنها را جلب کند و خدمات وزارت ارتباطات و فن‌اوری ارتباطات در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته باید افزایش یابد.

vaezi00007

وی با تاکید بر اینکه دتلاش می‌کنیم تا هزینه اینترنت در کشور کاهش و خدمات اینترنت پرسرعت توسعه یابد اظهار کرد: بسترهای حضور بخش خصوصی در حوزه ارتباطات کشور فراهم شده است و جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنان در دولت یازدهم شتاب گرفته است .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه دولت به دنبال تعامل با دنیا با حفظ اصول، اعتقادات و منابع کشور است ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی، کشور را در برابر تکان‌های اقتصاد بین‌المللی مستحکم می‌کند .

واعظی با این توضیح که با اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور که با تکان‌هایی در اقتصاد بین‌المللی مواجه است می‌تواند در برابر تحریم‌ها روی پای خود بایست گفت : در اقتصاد مقاومتی از مشارکت بخش خصوصی استفاده می‌شود.

وزیر ارتباطلات فناوری و اطلاعات با با تصریح بر اینکه دستاوردها در شرکت‌های دانش بنیان گیلان جنبه ملی گرفته است اظهار کرد: گیلان ظرفیت خوبی برای گسترش روابط با کشورهای همسایه است.

vaezi00012

واعظی با بیان اینکه گیلان یکی از استان با ظرفیت بالا در بخش‌های مختلف است، تصریح کرد: جغرافیای استان یکی از ظرفیت‌های خوب آن است و همسایگی آنها با کشورهای ترکمنستان، قزاقستان و روسیه به عنوان همسایگان آبی و با قفقاز و جمهوری آذربایجان در مرز آبی و خاکی همسایه است.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ۴۶ شرکت در ای سی تی در استان کار می‌کنند، گفت: باید کاری کنیم که این شرکت‌ها با انگیزه کار خود را دنبال کنند، فعالان اقتصادی در حوزه ” ای سی تی” علاقمند بودند که در پروژه‌های مختلف مشارکت کنند و قول دادیم با همکاری استاندار و مدیران این همکاری در حوزه انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم گیلان اهل فرهنگ و هنر و ادب هستند، افزود: استان اهمیت چند جانبه‌ای در توسعه کشور دارد و باید گمرک‌های استان بیش از گذشته فعال شوند.

واعظی با تاکید بر اینکه ما باید به روستاها توجه کنیم تا امکانات را قبل از اینکه مردم درخواست کنند به روستا ها ببریم گفت: وظیفه ما امنتقال امکانات به مناطق مرزی و محروم است.

وزیر ارتباطلات فناوری و اطلاعات با بیان اینکه پهنای باند استان گیلان افزایش می یابد تصریح کرد: درگاه بین الملی آستار یک موقعیت استثنایی در کشور است.

vaezi00013

لازم به ذکر است که در این نشست تفاهم نامه همکاری بین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و استانداری گیلان و تفاهم نامه همکاری بین شهرداری رشت و شرکت ایرانیان نت امضا شد.

 vaezi00015

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه