بزرگترین مرکز تخصصی درمان سرطان خاورمیانه در رشت احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: کلنگ احداث بزرگترین مرکز تخصصی سرطان خاورمیانه در سایت لاکان رشت به دست پروفسور سمیعی به زمین می‌خورد.

بزرگترین مرکز تخصصی درمان سرطان خاورمیانه در رشت احداث می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، رضا جمشیدی‌چناری در صحن علنی شورا عدم درآمد پایدار برای شهرداری را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: روسای کمیسیون‌های شش گانه عملکرد یکساله خود را در یک نشست خبری به شهروندان ارائه دهند.

139301271944256732545803

وی با بیان اینکه دبیرخانه مشاهیر و مفاخر گیلان توسط پروفسور سمیعی افتتاح می شود،‌افزود:کلنگ بزرگترین مرکز تخصصی سرطان خاورمیانه در سایت لاکان رشت به دست پروفسور سمیعی به زمین می خورد.

رئیس شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه فصل جدیدی از آسفالت را برای مدیران شهری ارائه می شود گفت:طرح تصفیه خانه  سراوان آغاز شده است و در بودجه ۹۴ اجرای تصفیه خانه شیرابه سراوان در دستور کار قرار می گیرد.

جمشیدی‌چناری با بیان اینکه طرح مطالعات فاضلاب رودخانه های رشت در سال ۹۳ تمام می‌شود، افزود:کارگروه ساماندهی رودخانه ها از شورا به استانداری انتقال یافت و نگاه را از شورا به استانداری گسترش داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه  یک گروه سرمایه گذاری آماده است خاطرنشان کرد:تعریف تهاتری از اجرای طرح لایروبی رودخانه ها ارائه می شود.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به کلنگ زنی ترمینال غرب گیلان  گفت:خط ویژه اتوبوس از میدان گیل به شهرداری به جدی دنبال می شود.

جمشیدی چناری با بیان اینکه مناقصه مرکز کنترل ترافیک رشت برگزار شد و تصریح کرد:پروژه شهروند الکترونیک رشت کلید می خورد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت از درآمد پایدار محروم است خاطرنشان کرد:عپروژه ممیزی شهرداری باید سریعتر انجام شود.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه در مورد عزل و نصب های شهرداری به شهردار تذکر دادم، افزود: ما از این عزل و نصب ها در سایت های خبری مطلع شدیم و وقتی به شهردار انتقال دادیم تکذیب کردند و مااز صحت اخبار را در جلسه معارفه آنها مطلع شدیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه