سیستم توزیع امکانات ورزشی گیلان ضعیف است / فقر زیرساخت‌های ورزشی رشت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رشت در زمینه زیرساخت‌های ورزشی فقیر است و این معضل به سیستم ضعیف توزیع امکانات ورزشی در گیلان بر می‌گردد.

سیستم توزیع امکانات ورزشی گیلان ضعیف است / فقر زیرساخت‌های ورزشی رشت

به گزارش ۸دی نیوز، در گفت‌وگو با  فارس درباره سیاست‌های دولت در حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: با توجه به توسعه استان و ساختار غنی گیلان به ویژه رشت در راستای معرفی مهره‌های ارزشی و قهرمانان بزرگ به صحنه ورزش حرفه‌ای کشور، مشکلات حوزه ورزش گیلان به ویژه این شهرستان قدمت تاریخی دارد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه توزیع امکانات ورزشی در گیلان، تصریح کرد: رشت، شهرستانی با ساختار ضعیف زیرساخت‌های ورزشی و در آستانه فقر است.
وی افزود: مدیریت کلان گیلان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی امور ورزشی باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان رشت داشته باشند.
کوچکی‌نژاد افزایش جمعیت در شهرستان رشت را محرکی برای رشد امکانات ورزشی در این کلانشهر دانست و خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی با نگاهی ویژه به مقوله استعدادیابی در رشت باید محدوده نظارتی بر وضعیت مالی و اعتباری و امکانات ورزشی این شهرستان را گسترش دهند.
وی یادآور شد: با توجه به واگذاری مسکن مهر در رشت بودجه و اعتبارات این شهرستان باید بیشتر از گذشته افزایش یابد و اماکن ورزشی در سطح شهرستان احداث شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه