موزه ها فردا رایگان می شود

به مناسبت هفته دولت، روز سه‌شنبه ۴ شهریور( روز کارمند) بازدید از موزه‌ها برای عموم مردم رایگان است.

موزه ها فردا رایگان می شود

به گزارش۸دی نیوز به نقل از فارس، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری گفت: به مناسبت هفته دولت، روز سه‌شنبه ۴ شهریور( روز کارمند) بازدید از موزه‌ها برای عموم مردم رایگان است.

timthumb.php

امین عارف‌نیا افزود: در راستای ارائه خدمات رایگان به مردم و براساس مصوبه ستاد بزرگداشت هفته دولت و با موافقت رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سه‌شنبه ۴ شهریور(روز کارمند) بازدید از موزه‌ها برای عموم مردم رایگان است.

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث‌فرهنگی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در سازمان در روز سه‌شنبه، ۴ شهریور، تصریح کرد: در این مراسم، گزارش دستاوردها و اقدامات یک ساله سازمان میراث فرهنگی ارائه خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت به تقدیر از ۳۳ کارمند برگزیده سازمان اشاره کرد و یادآور شد: سمینار تخصصی با هدف ترسیم افق‌کاری سازمان در برنامه ششم توسعه با حضور رئیس سازمان، فعالان، سرمایه گذاران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد روز شنبه ۸ شهریور برگزار می‌شود.

عارف‌نیا با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردها و فرصت‌های سازمان  در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از ۲ تا ۸ شهریور برپا می‌شود، تصریح کرد: رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در یکی از روزهای هفته دولت در نشستی خبری سیاست‌ها و چشم‌انداز سازمان در افق ۱۳۹۶ را تبیین و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان ادامه داد: همزمان با هفته دولت معاونین سازمان با سفر به استان‌ها و افتتاح پروژه‌ها، در نشست با فعالان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رویکردها، برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان را تبیین خواهند کرد.

وی همچنین از انتشار گزارش عملکرد یکساله سازمان خبر داد و افزود: براساس مصوبه ستاد بزرگداشت هفته دولت، خانه تشکل‌های مردم نهاد میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در یکی از خانه‌های تاریخی تهران راه‌اندازی و نمایشگاه صنایع‌دستی و مصنوعات سنتی نیز در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برپا خواهد شد.

عارف‌نیا با اشاره به سفرهای استانی رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: به مناسبت هفته دولت، افتتاح  پروژه‌های گردشگری در استان‌ها، رونمایی از سایت اطلاع‌رسانی و رزرواسیون خانه-مسافر و تالار گفتگوی گردشگری و معرفی یکی از هتل‌های دارنده گواهینامه کیفیت استاندارد، از دیگر اقدامات سازمان در هفته دولت خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه