به خاطر شکست مقابل آقایف از همه عذرخواهی می‌کنم

کاراته‌کای وزن ۷۵- کیلوگرم کشورمان گفت: فرصت خوبی بود تا کاراته‌کای آذربایجانی را شکست دهم، اما این اتفاق رخ نداد و به همین دلیل از همه عذرخواهی می‌کنم.

به خاطر شکست مقابل آقایف از همه عذرخواهی می‌کنم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، سعید حسنی‌پور پس از شکست در فینال وزن ۷۵ – کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: در وزن من ۲ عنوان‌دار جهانی حضور داشتند که در مسابقات کاراته سال گذشته فرانسه روی سکو رفته بودند. آقایف با ۴ عنوان قهرمانی جهان ورزشکار شناخته شده‌ای در دنیای کاراته است که در فینال مقابل او شکست خوردم و به مدال نقره دست یافتم.

وی ادامه داد: خوشحالم زحمات چند ساله من ثمر بخش بود و توانستم مدال نقره را کسب کردم؛ انشاالله در مسابقات آسیایی این مدال نقره را به طلا تبدیل می‌‌کنم.

عضو تیم ملی کاراته گفت: فرصت خیلی خوبی بود تا بتوانم رافائل آقایف آذربایجانی قهرمان کاراته جهان را شکست بدهم، اما ۵ – ۲ به او باختم و به خاطر همین از همه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم مدال نقره کومیته انفرادی را با مدال طلای کومیته تیمی جبران کنم.

حسنی پور در پایان با بیان اینکه مدالم را به وحید برادرم تقدیم می‌کنم، اضافه کرد: قرار بود وحید هم در این مسابقات حضور پیدا کند که متاسفانه وی در مسابقات ترکیه آسیب دید و فرصت حضور در این بازی‌ها را از دست داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه