در هفته دولت امسال ۴۵ پروژه در سیاهکل افتتاح می شود/ سیاست دولت تدبیر و امید کار جناحی نیست

فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه شعار امسال هفته دولت «آرامش و امید» است، گفت: دولت یازدهم به دنبال تنش و ایجاد مشکل نبوده بلکه در راستای ایجاد آرامش و تقویت روحیه امید کار کرده است.

در هفته دولت امسال ۴۵ پروژه در سیاهکل افتتاح می شود/ سیاست دولت تدبیر و امید کار جناحی نیست

به گزارش ۸دی نیوز، رحیم حیدری نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت به همه خادمین نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خدمت به مردم وظیفه اصلی دولت مردان است و رضایت خداوند در رضایت مردم است و کسی که رضایت مردم را بدست آورد موفق است.

heydari_farmandar_dar_siahkal_1 (2)

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۴۵ پروژه با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال درسیاهکل افتتاح می شود، گفت: اصلی ترین پروژه های این شهرستان شامل تثبیت بستر محور اسپیلی به لونک، گاردریل محور سیاهکل به سنگر و آب معدنی شرکت بهشیر می باشد.

فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه شعار امسال هفته دولت «آرامش و امید» است، تأکید کرد: دولت یازدهم به دنبال تنش و ایجاد مشکل نبوده بلکه در راستای ایجاد آرامش و تقویت روحیه امید کار کرده است.

حیدری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ارائه مسیر پیش روی سال نو فرمودند که در سال قبل حماسه سیاسی محقق شد، اما حماسه اقتصادی مانده است، خاطرنشان کرد: باید در برنامه های هفته دولت به شعار امسال یعنی «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در کنار شعار «آرامش و امید» پرداخته شود.

وی افزود: سیاست دولت تدبیر و امید کار جناحی نیست بلکه بر اساس سیاست اعتدال و عقلانیت، در راستای استفاده از عقلا در اداره امرو کشور حرکت کرده و می کند.

فرماندار شهرستان سیاهکل تصریح کرد: در عرصه بین المللی دولت توانست با گفتگوهای خود و مذاکرات هسته ای بهانه را از دست استکبار بگیرد و دیگر به هیچ وجه اجماع جامعه جهانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

حیدری ابراز کرد: یکی از دغدغه های مسئولین نظام از جمله مقام معظم رهبری موضوع سلامت مردم بود که منجر به ابلاغ سیاست های کلی سلامت به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت شد و دولت نیز کارهای بسیاری خوبی در این زمینه انجام داده است.

وی گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم، مدیران ما نیز وظیفه پاسخگویی خود را فراموش نمی کنند و اگر زمانی کسی از ما ایراد گرفت و انتقاد کرد نسبت به آن پرخاش نخواهیم کرد و ما باید قدر فرصت خدمت در نظام اسلامی را بدانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه