هیچ برنامه ای برای کاندیدا شدن ندارم!/فعلا خدمتگزار مردم در شهرداری هستم

حسن آقاجانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حوزه شهرداری دو پروژه برای بهره برداری در هفته دولت دارند.

هیچ برنامه ای برای کاندیدا شدن ندارم!/فعلا خدمتگزار مردم در شهرداری هستم

به گزارش واران نیوز، حسن آقاجانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حوزه شهرداری دو پروژه برای بهره برداری در هفته دولت دارند.

وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه شهرداری بهره‌برداری CNG شماره سه است، افزود: پس از ۷ ماه این پروژه پیشرفت ۱۰۰درصدی کرد و برای ساخت این جایگاه بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

شهردار صومعه‌ سرا با بیان اینکه سومین جایگاه CNG این شهرستان در کمربندی جاده ترانزیت قرار دارد و مورد استقبال مسافران قرار گرفته است، گفت: با احداث این جایگاه دیگر ترافیک ماشین‌ها برای استفاده از CNG در جایگاه‌های یک و دو نیست.

وی تصریح کرد: دومین پروژه شهرداری در هفته دولت روکش آسفالت خیابان برشنورد با اعتبار هزینه شده ۴۵۰ میلیون تومان است.

شهردار صومعه‌ سرا با بیان اینکه CNG یک و دو این شهرستان بیش از یک میلیارد تومان به شرکت گاز بدهی داشت که هم اکنون این بدهی به ۷۶ میلیون تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: اولین شهرداری است که توانست در کمتر از ۸ ماه بدهی شرکت گاز را تصفیه کند و با تکمیل چند آیتم در این دو سی ان جی ما بقی بدهکاری به شرکت گاز پرداخت می‌شود.

انجام لوله گذاری نهر ۱۵۰۰ متری عربان

اقاجانی با بیان اینکه نهر ۱۵۰۰ متری که از ابتدای عربان می‌گذشت، نارضایتی زیادی برای مردم این روستا به وجود آورده است، تاکید کرد: عبور آب‌های سطحی و گاهی فاضلاب‌های خانگی، بوی نامطبوعی را به وجود آورده بود.

وی اظهار کرد: با توجه به قولی که به اهالی این منطقه داده شد دو کیلومتر از انتهای این نهر یک هزار و پانصد متری را لایروبی کرده‌اند.

شهردار صومعه‌ سرا با بیان اینکه نهر ارتباطی جمع‌اوری آب‌های سطحی و باران را به سمت رودخانه کسما دارد، افزود: با تعاملی که مردم دارند نیمی ازکارهای این نهر انجام گرفته است.

آقاجانی گفت: مجوز تامین لوله برای ۱۵۰۰ متر نهر که هزینه ان میلیاردی است را از میدان عربان تا سردار جنگل را گرفته‌اند.

وی همچنین در پاسخ به یکی از  خبرنگار در خصوص شنیده شدن فعالیت انتخاباتی گفت : فعلا ، فعلا ، فعلا خدمتگزار مردم در شهرداری هستم  و هیچ برنامه ای برای کاندیداشدن در  مجلس  ندارم و تمام شنیده ها را تکذیب می کنم.

وی افزود: هر وقت توان خدمت به مردم صومعه سرا را نداشته باشم نیازی به استیضاح شورا نخواهد بود و خودم خواهم رفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه