دولتمردان آستانه ای با آیت الله امینیان دیدار کردند

در اولین روز هفته دولت، رؤسای ادارات آستانه‌اشرفیه با آیت‌الله امینیان دیدار کردند.

دولتمردان آستانه ای با آیت الله امینیان دیدار کردند
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان خبر، در نخستین روز هفته دولت، رؤسای ادارات آستانه‌اشرفیه با آیت‌الله امینیان دیدار کردند.

آیت‌الله امینیان در دیدار پیش از ظهر مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:  یاد شهدا همیشه در تاریخ جاویدان و ماندگار خواهد ماند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر تا آخرین لحظه عمر شریفشان به امام امت و امت امام خدمت کردند و سرانجام با بذل جان به مقام شهود و شهادت رسیدند و جاودانه تاریخ شدند.

آیت‌الله امینیان با تأکید براینکه تمامی مسؤلان و حامیان نظام وانقلاب باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی تلاش کنند بیان کرد: پیشرفت انقلاب و نظام در گرو خدمت صادقانه و پشتکار مسئولین است.

فرماندار استانه‌اشرفیه نیز در این دیدار پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بدون رویکرد سیاسی را از ضروریات مسئولان دانست و عنوان کرد: هفته دولت  بهانه‌ای است برای اینکه مسؤلان، دستاوردهای دولت را به عنوان یک وظیفه مهم به مردم ارائه کنند.

حسین اسماعیلیان با بیان اینکه در هفته دولت ۵۸  پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان افتتاح و به بهره‌رداری می رسد اظهار کرد: برای بهره برداری از این طرحها ۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

دیدار رؤسای ادارات آستانه‌اشرفیه با آیت‌الله امینیان دیدار رؤسای ادارات آستانه‌اشرفیه با آیت‌الله امینیان دیدار رؤسای ادارات آستانه‌اشرفیه با آیت‌الله امینیان دیدار رؤسای ادارات آستانه‌اشرفیه با آیت‌الله امینیان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه