کانون مشورت شهردار جایی غیر از شوراست!/در انتخاب خلیلی اشتباه کردم

عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه از روز اول متوجه شدم که کانون مشورت شهردار خارج از شورا است، گفت: در انتخاب شهردار رشت اشتباه کردم.

کانون مشورت شهردار جایی غیر از شوراست!/در انتخاب خلیلی اشتباه کردم

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز ، محمود باقری خطیبانی در صحن علنی شورای اسلامی رشت با بیان اینکه کانون مشورت شهردار رشت در جایی غیر از شورا است افزود: بهترین مشاور شهردار، شورا است.

وی با بیان اینکه از روز اول متوجه شدم که کانون مشورت شهردار خارج از شورا است، ابراز کرد: در انتخاب شهردار رشت اشتباه کردم.

عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه شهر ما امروز از سیاست بازی خسته است و ما بسیار درگیر مسائل حاشیه ای هستیم تصریح کرد: نامه های اعضای شورا به دست ایشان پاراف نمی شود و نامه ها به دستور ایشان توسط مسئول دفتر ایشان پاراف می شود.

باقری خطیبانی با تاکید بر اینکه کاملا روشن است که شهردار با جریانات بیرون هماهنگ است، خاطرنشان کرد: امروز شهردار نیروهای صدیق شهر را به عنوان موتلفه بودن حذف می کند.

وی با بیان اینکه شهردار صبح با مشارکت و بعد از ظهر با موتلفه و تا شب با فلان گروه است اظهار کرد: ایشان تازمانی که در شهرداری است حاشیه هم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گمنام
جناب باقری چرا مردم باید تاوان اشتباهات شما را بدهند.یکسال با سرنوشت مردم بازی کردید. شما بجای اینکه پاسخگوی مردم باشید هر روز با مصاحبه فقط مشکلات شهررا مطرح کردید. مگر جز این است که شما وهمکارانتان امده بودیدتا مشکلات شهرداری رارفع نمایید.برای شما متاسفیم. محض رضای خدا [...] شاید علی البدل ها بهتر از شما برای مردم خدمت کنند واشتباهات شما را تکرار نکنند.....
محمد
آقای باقری یک جامیگوئی شهردارباموتلفه می نشیند.جایی دیگرمیگوئی نیروهای رابه اسم موتلفه حذف میکند.چرااینقدر متناقض حرف میزنی؟؟نه برای رضای خداآوردی ونه الان برای رضای خدا!!!!
در حاشیه