استاندار گیلان به مدیرکل ارشاد یک حکم مسئولیت اعطا نمود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حکمی از سوی استاندار گیلان به عنوان عضو ستاد ساماندهی امور ورزش و جوانان استان منصوب شد.

استاندار گیلان به مدیرکل ارشاد یک حکم مسئولیت اعطا نمود

به گزارش ۸دی نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حکمی از سوی استاندار گیلان به عنوان عضو ستاد ساماندهی امور ورزش و جوانان استان منصوب شد.

در حکم فیروز فاضلی آمده است: به استناد بند ۴ آیین نامه ستاد ساماندهی امور جوانان مصوب جلسه سی و چهارم شورای عالی جوانان به موجب این حکم به عنوان عضو ستاد ساماندهی امور ورزش و جوانان استان منصوب می شوید.

این حکم می افزاید: امید است در سایه الطاف الهی با حضور منظم در جلسات ماهیانه ستاد شاهد ارتقای نقش و جایگاه ستاد استانی ساماندهی در حوزه های مرتبط با امور ورزش و جوانان بوده و ضمن اجرای دقیق مصوبات در اجرای برنامه های مربوط به ساماندهی امور ورزش و جوانان موفق و پیروز باشید.

در پایان این حکم که به امضای محمدعلی نجفی استاندار گیلان صادر شده، آمده است: توفیق جنابعالی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در تحقق اهداف نظام اسلامی از خداوند منان خواستارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
حداقل از جوانها براي جوانها استفاده كنيد. آخه اين چه رسميه كه يك نفر چند پست داشته باشه كه نتونه به هيچكدوم هم برسه.
همشهری در پاسخ به شهروند
گل گفتی برا در مگر در مملکت قحط الرجال است؟ یا آقای استاندار هیچ شناختی از محیط اطراف ندارند که فقط این چند نفررو می بینند!!!!!
رودبار-لوشان
عضویت درستادهایی اراین دست پست محسوب نمیشوند
همشهری
پست نیست ولی وقت که می خواهد. این مسئولیت ها نیاز به فکر دارد [...] که نمی خواهد. میحواهد؟
در حاشیه