پیگیری وضعیت پولادی توسط مسئولان حقوقی باشگاه / هر بازیکنی که دلش با پرسپولیس نیست می‌تواند برود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه نامه‌ای به فدراسیون فوتبال کشورمان و قطر دادند که پولادی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و نمی‌تواند بدون اجازه به تیم قطری بپیوندد.

پیگیری وضعیت پولادی توسط مسئولان حقوقی باشگاه / هر بازیکنی که دلش با پرسپولیس نیست می‌تواند برود

به گزارش ۸دی نیوز، محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ افزود: به هر حال پولادی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع هستند تا تکلیف پولادی را زودتر مشخص کنند.

پنجعلی درباره وضعیت تیم پرسپولیس بیان کرد: وضعیت تیم ما نامناسب است اما امیدواریم که با برد مقابل پدیده مشهد شرایطمان بهتر شود.

وی درباره ارزیابی‌اش از تیم پدیده مشهد گفت: پدیده تیم خوبی است اما ما به سه امتیاز بازی مقابل پدیده نیاز مبرم داریم تا وضعیتمان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم.

وی درباره مصدومان تیم پرسپولیس گفت: رضا نوروزی را به دلیل پارگی رباط صلیبی چند ماه در اختیار نداریم. علی عسگر و دغاغله هم به بازی با پدیده مشهد نمی‌رسند. پیام صادقیان هم فعلا محروم است و نمی‌تواند بازی کند.

وی درباره پیشنهاد یک تیم قطری به رضا حقیقی تصریح کرد: بعید می‌دانم که حقیقی از تیم برود اما اگر بخواهد برود باشگاه حرفی ندارد و جلویش را نمی‌گیرد. اگر ما ببینیم بازیکنی پیشنهاد دارد و دلش با پرسپولیس نیست اجازه می‌دهیم جدا شود. به هر حال ما نمی‌توانیم بازیکنی را به زور نگه داریم.

وی در پایان درباره شایعه جذب هافبک میانی از صربستان و کاستاریکا گفت: ما نیاز داریم که بازیکن جذب کنیم. فیلم‌های زیادی از بازیکنان خارجی هم برایمان فرستاده شده اما تا الان بازی هیچ کدام مورد قبول علی دایی قرار نگرفته است.

وی درباره احتمال بازی کردن اومانا در بازی با پدیده مشهد گفت: اومانا مشکلی برای بازی کردن ندارد و اگر کادر فنی تشخیص دهد این مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی مقابل پدیده بازی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه