اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان لاهیجان

بختیار بازگیر مدیر کمیته امداد لاهیجان گفت: بیست واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان لاهیجان در هفته دولت افتتاح می شود.

اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان لاهیجان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لاهیجان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت : از ابتدا سالجاری تا کنون ۴۹ مورد جهیزیه نوعروسان تحت حمایت به ارزش چهارصد و ۹۰ میلیون ریال و بیست مورد هدیه ازدواج به مبلغ هشتاد میلیون ریال نیز به نو دامادهای تحت پوشش پرداخت شده و چهل نفر از نوعروسان نیز پشت نوبت دریافت جهیزیه قراردارند که به زودی به آنها پرداخت خواهد شد.

1548

بختیاربازگیر افزود : تعداد هزار و پانصد و ۴۳ حامی هم سرپرستی چهارصد و سه نفرازایتام تحت حمایت این نهاد در شهرستان لاهیجان را به عهده دارند.

وی خاطرنشان نمود : درهفته دولت بیست واحد مسکونی با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و هشتصدهفتاد و هفتمیلیون و نهصد هزارریال افتتاح خواهد شد .

ضمنا ۳۱ واحد دیگر نیز با هزینه کرد ۳ میلیارد دویست و پنجاه و پنج میلیون ریال و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث می باشد.

مدیر کمیته امداد امام (ره) گفت : درقسمت اشتغال، ۲ طرح کارانگیزی به مبلغ ۴۲ میلیون ریال به اجراء درآمده و یک مورد وام از محل صندوق امداد با مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت گردیده است.

بختیار بازگیر با بیان اینکه آموزشهای بلند مدت،کوتاه مدت و فنی حرفه ای نیز بخشی از فعالیت های این اداره بوده افزود:هفتاد و هشت مورد آموزش بلند مدت آرایش وپیرایش،خیاطی،کامپیوتر وقالی بافی و دویست و۹ مورد آموزش کوتاه مدت کارآفرینی مددجویان وفرزندان آنها،دامداری وکشاورزی و تعداد ۱۸مورد حرفه آموزی برای دانش آموزان مقطع دبیرستان وتعداد ۲۶ مورد هم کاریابی به اجراء درآمده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه