نوبخت‌همراه باکلیدبه رشت‌می‌آید / نماینده ای که دنبال ستاره است!

دوازدهمین بسته شنیده های ما درهفته ای خودنمایی میکنه که مزین به نام مبارک آزادگان ۸سال دوران طلایی دفاع مقدس است. از این رو به این فرزانگان که نامشان احیاء کننده ارزشهاست تبریک می گوییم.

نوبخت‌همراه باکلیدبه رشت‌می‌آید / نماینده ای که دنبال ستاره است!

به گزارش ۸دی نیوز، پایگاه خبری تحلیلی احرار گیل در آخرین بسته اخبار شنیدهایش منتشر کرد:

دوازدهمین بسته شنیده های ما درهفته ای خودنمایی میکنه که مزین به نام مبارک آزادگان ۸سال دوران طلایی دفاع مقدس است. از این رو به این فرزانگان که نامشان احیاء کننده ارزشهاست تبریک می گوییم.

این آفای مشاور عصبانی!

IMAGE634753076630427914

 آه آه، چه زود عصبانی و ناراحت میشه این آقای مشاور!!بارها گفتیم که بسته شنیده های ماباورکردنی نیستا !! ولی نمی دانم چرا برخی مشاورین زود باورن آخه!
هی بزنگ .هی بزنگ ! چرا اینقدربه اینطرف و آنطرف میزنگی ؟ درد داره ؟ خب یه کمی خودتو کنترل کن! یه کم هم با صداقت برخوردکن…
بابا اون خبرمربوطبه کاندیداتوری یکی از اعضای شوراتونو … یکی دوتن از اعضای دیگرشورا…که درآن جلسه هم حضورداشتن به مادادن؛ خیالیه؟!
اینها درآن جلسه یازده نفربودن که تصمیم گرفتن این آقا برگرده به شورا  و کمیسیونهارو هم از بچه های ایطرفی بگیره  و آن یکی هم بره به کارهای

 

نوبخت کلید بدست به رشت میاد؟!

2ihrsb

اواخرسال قبل بود که نوشتیم که شنیده های ما حاکی است که آقای دکترنوبخت ما به مجلس می رود.فردای آنروز به دعوت یکی از بزرگان به استانداری رفتیم درمحضر این بزرگ چند بزرگ دیگرهم حضورداشتنو…

بعدازسلام و احوال پرسی یکی ازافرادجمع حاضرگفت:بسته شنیده های شما رو دیشب خوندم ؛کی گفته نوبخت به مجلس میره ؟آخه کسی که معاون رییس جمهورباشه و…

کم کم حرف توحرف که شد کمی عصبانی شدو ماهم به احترام اش کوتاه آمدیم…

چندروزپیش یکی ازسایت های همسو با آقای نوبخت نوشته که آقای نجفی جایگزین نوبخت میشه و نوبخت به رشت میاد حالا هرچه به این آقای بزرگوارمیزگیم که بهش تبریک بگیم!!! گوشی مارو نمیگیره!

بارها گفتیم که ما چیزهایی می شنویم که باورکردنش سخت است…تحمل میخاد و…

 

یکی برای این رحیم آباد یه بخشدار بفرسته!

th

ازشنیده های ماست که بخش رحیم آباد رودسر! با آنهمه مناطق مهم ییلاقی و اشکورات   ازسال ۹۱تا کنون با سرپرست اداره میشه ؛ تعجب ما اینه که برخی از آقایون که دراستانداری نشستن و برای فلان محله دهیارهم میزارن چرا به فکربخش به این مهمی که رگ حیاتی گیلان به قزوین ازلحاظ اقتصادی هم می تواند محسوب شود یکی رو نمیذارن!

آقای نماینده ی مجلس و آقای فرماندار رودسر مردم را ازاین بلاتکلیفی همتی برهانند .

 

این نماینده بدنبال ستاره می گرده؟!    

url

یکی از نمایندگان گیلان که حنجره ی مستعدی برای مظلوم نمایی برخی جریانات همسو دارد اخیراً پس از فریاد و فغان های فراوان در ماجرای استیضاح وزیرعلوم مظلوم(!) چندین و چندبار ضمن حمایت از وزیری که در بکارگیری از حامیان فتنه ۸۸ ید طولایی داره به استیضاح کنندگان تاخته که چرا یکی از موارد استیضاح وزیر مظلوم(!) را فراخوان دانشجویان ستاره دار یا مردودی های سیاسی کار در دانشگاهها دانسته اند.

ایشان لابد میگه آسمان ایران صاف صافه و باید دانشجوهای ستاره داره یا همان  «ستاره های گمراهی» ما برگردن!!

آخی! چقدرهم دلتنگی! خداییش تا حالا هم خیلی خویشتن داری کرده و چیزی بروز نداده ها…

دفاع تمام قد از وزیری که نمیخاد از حامیان فتنه ۸۸ دل بکنه! مصیبت خوانی برای آرمان دانشجویانی که دانشگاه را با درگیری و تشنج کانون سیاست بازی لیبرال ها کرده بودند

و… بابا ایول داره !!

این نماینده عزیز دیده که درهفت آسمان حزب اللهی اش یک ستاره هم وجود نداره خواسته با این تردستی ها آسمان خودشو ستاره باران کنه!

بحث کاندیداهای خبرگان درگیلان داغ شد!

سشب

از شنیده های داغ این هفته ما رفت و آمدهای پیدا و پنهان سفرای کاندیداهای احتمالی به گیلان و ترتیب دادن برخی نشست ها با صاحبان رسانه حکایت دارد وهمچنین رفت و آمدهای برخی فضلا و اندیشمندان گیلانی به تهران و قم و مشهد برای رایزنی های لازم و کسب فیض و اخذ موافقت از برخی بزرگان برای ورود به عرصه ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری.

از ما نشنیده بگیرید ولی بحث جوان گرایی در نزد برخی علمای بزرگوار گیلان بد جوری داره خود نمایی می کنه هر چند برخی دیگر اعتقاد دارن که باید دل به ملوانان کار کشته سپرد تا قایقرانان تندرو!!

 «دلواپس» سردار!

url

برخی ها برای اینکه نرخ و قیمتی پیداکنند تیم سازی می کنن تا دردرون تیم (خودساخته) قیمت خودرا بالاببرن! بعدبگن که این ما بودیم که پای سردارها رو …

توبسته ی دوهفته پیش بود که از تونل های برخی مشاوران و اعضای شورای شهررشت برای سرداران سپاه برادرانه موضوعاتی را یادآورشده بود (یه باردیگه اونو بخونید دقیقاً متوجه منظورما و رابطه این استعفاء با آن بدست میاد…)

سه ماپیش بود که برخی سایت ها ازحضورسرداری نوشتن که قرار بودمشاورعالی رییس شورای اسلامی شهررشت بشه ازشنیدن این خبر برخی ها خرسندو برخی ها هم نگران بودند و ماهم «دلولاپس» ؛ دلواپس چنین روزهایی …

هفته دولت امسال دوهفته ای میشود!!

23280.imgcache

شنیدیم دولت تدبیر امسال تدبیرش شده این: گرامیداشت هفته دولت از۲۴مردادتا ۸شهریور!!.

درخصوص« زمان برگزاری هفته دولت » یه کمی تندروی کرده.البته ما منکرزحمات آقایون نیستیما ؛ ولی نمی دانیم که چرا امسال میخان دوهفته گرامیداشت بگیرن ۲۴مردادتا ۸شهریور؟!!

داشتم دنبال دلیل می گشتم که به دومصاحبه ی جالب از دومسئول برخوردیم:

یکی از بلندپایه گان گیلان گفته مراسم هفته دولت را متفاوت برگزارکنید وآن دیگری نیز درمصاحبه ای اظهارداشته که بانشاط ترازسالهای قبل برگزارکنید .

یعنی یک هفته را باید اختصاص بدن به «متفاوت» خب این یعنی تدبیر!!

وهفته دیگررا اختصاص داده اندبه «نشاط »که این هم میشه امید (جمع این دوهم لابد میشه تدبیرو امید )و… مشکل مملکت حل شد دراین دوهفته!!

ماکه هرچه دربرنامه های ابلاغی شون گشتیم حتی یک برنامه نوکه نشان از تدبیرداشته باشه ندیدیم!! همش تقلب از برنامه های دولت دهم!!بود…

 

تغییرنماینده ولی فقیه دریکی ازنهادهای انقلاب اسلامی گیلان؟

2539_634246370534773750_l

ازشنیده های ماست که نماینده محترم ولی فقیه در یکی از نهادهای مقدس استان گیلان جای خود را به فردی معتمدخواهد داد و خود به استان گل و بلبل می رود. یکی از بسته ایی های ما خبردار شده بود که این فرد معتمد چند روز پیش دیداری هم با آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه داشته است…تابعد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه