توزیع ۳۰ دستگاه لپ‌تاپ بین دانش‌آموزان تالش

ایوب نجف‌زاده در جلسه ستاد مهر و شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تخصیص ۱۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به دانش‌آموزان عشایری تالش، اظهار کرد: تاکنون ۳۰ دستگاه لپ‌تاپ توزیع شده است.

توزیع ۳۰ دستگاه لپ‌تاپ بین دانش‌آموزان تالش

به گزارش ۸دی نیوز، ایوب نجف‌زاده در جلسه ستاد مهر و شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تخصیص ۱۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به دانش‌آموزان عشایری تالش، اظهار کرد: تاکنون ۳۰ دستگاه لپ‌تاپ توزیع شده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان عشایری که در چادرها تحصیل می‌کنند هرگز فراموش نشده‌اند، افزود: اختصاص لپ‌تاپ در راستای هوشمند‌سازی مدارس آنها صورت گرفته است.

این مسئول، ۱۵ درصد جمعیت گیلان را دانش‌آموز خواند و ادامه داد: این آمار در کشور ۱۸ درصد است.

وی، نسبت معلم به دانش‌آموز در گیلان را یک به ۱۵ و در کشور یک به ۱۴ اعلام کرد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری گیلان نیز در جلسه مذکور بر تعویض شیرهای آب در مدارس استان تأکید کرد و گفت: تعطیلی چند ماهه مدارس موجب زنگ‌زدگی لوله‌ها و خطر‌آفرینی برای آب شرب مدارس می‌شود.

حمید روشن‌روان، اجرای نصب طرح شیرهای سنسوردار را به استاندار گیلان پیشنهاد کرد.

به گزارش فارس، رسیدگی به وضعیت حمل و نقل دانش‌آموزان به ویژه در روستاها، آماده‌سازی مدرسه مسکن مهر رشت و آستانه‌اشرفیه، حل مشکلات برخی از مدارس شهرهای کوچک استان مانند ماسال، شفت و … از جمله دستور جلسه بود.

تأکید بر فضاسازی مناسب شهری مانند خط کشی و لکه‌گیری خیابان‌ها، توقف پروژه‌های نیمه کاره نیز از جمله دستورات جلسه امروز استاندار با فرمانداران و دیگر مسئولان اجرایی استان در جلسه مذکور بوده است.

منبع: مریان خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه