استیضاح فانی با ۴۰ امضاء آماده تحویل به هیأت رئیسه مجلس

نماینده مردم دشتستان گفت:‌ طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با امضای ۴۰ نماینده در این هفته یا بعد از تعطیلات تابستانی مجلس، تقدیم هیأت رئیسه می‌شود.

استیضاح فانی با ۴۰ امضاء آماده تحویل به هیأت رئیسه مجلس

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی موسوی‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در خصوص «طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش»، گفت: تعداد ۴۰ نماینده این طرح را امضاء کردند و به دلیل اینکه همزمان با استیضاح وزیر علوم بود، هیأت رئیسه مجلس این طرح را تحویل نگرفت و قرار شد بعد از استیضاح وزیر علوم، آن را تحویل بگیرد.

123

او ادامه داد: با توجه به اینکه استیضاح وزیر علوم تمام شد، اگر این هفته هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی‌ طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را تحویل بگیرد، آن را تحویل می‌دهیم زیرا با تعطیلات تابستانی مجلس مواجه می‌‌شویم؛ در غیر این صورت این طرح به بعد از تعطیلات مجلس موکول می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌نژاد با اشاره به دلایل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: دلایل طرح استیضاح ۱۰ محور دارد که شامل انتصاب مدیران سیاسی و ناکارآمد در آموزش و پرورش، برگشت به کار نیروهای بازنشسته، عدم اجرای قانون استخدام مربیان پیش‌دبستانی،‌حق‌التدریسی و مربیان نهضت سوادآموزی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: عدم توجه به بیمه‌های درمان و تکمیلی فرهنگیان و عدم توجه به حوزه تربیتی دانش‌آموزان نیز از جمله دلایل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه