گرایش جوانان اروپایی به دین اسلام افزایش یافته است

عضو مجلس خبرگان رهبری امروزه دیده می‌شوند که مردم در تمام عرصه بین المللی به دنبال حقیقت هستند و مشاهده می‌شود که کسانی که به حقیقت اسلام پی‌برده‌اند در زمان کفر و ظلم مراسم اعتکاف و روزه برگزار و هیئت‌های مذهبی برپا می‌کنند.

گرایش جوانان اروپایی به دین اسلام افزایش یافته است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، آیت الله رضا رمضانی ظهر امروز در مراسم آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه صاحب‌الزمان این شهرستان، باگرامیداشت یاد و تلا‌ش‌های حجت الاسلام رحیم عباسی، اظهار کرد: زمانی که خبر فوت ایشان را به بنده اعلام کردند بسیار متاثر شدم.

وی  با بیان اینکه امام صادق(ع) فرمودند شما باید با رفتارتان ما را به دیگران معرفی‌ کنید، افزود: دین اسلام،‌دین اعتدال در همه امور بوده و در قرآن کریم نیز اشارات بسیاری در این خصوص شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نخستین شرط رسیدن به اعتدال، تقوا است و اگر غیر از این باشد به افراط و تفریط دچار می‌شویم.

رمضانی با بیان اینکه وظیفه حوزویان وساطت از انتقال تعالیم دینی در بین مردم است، تصریح کرد: مردم از یک طلبه توقع دارند که دین را در حوزه به خوبی بیاموزند و به خوبی به مردم منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز بسیاری از جنگ‌ها بین مسلمانان ایجاد شده و دلیل آن عدم رعایت تقوا و افراط و تفریط‌ها است و دشمن هم از این ضعف به خوبی استفاده کرده و متاسفانه برخی فتوایی برای کشتن مسلمانان اعلام می‌کنند در حالی که دین اسلام دین اخوت و دوستی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در سفارش به طلبه‌ها گفت: درس و تعلیم معارف دینی را فقط برای رضای خدا بخوانید و بیاموزید و امروزه علاوه بر توقعی که مردم یک شهرستان یا استان از طلبه دارند در عرصه بین الملل نیز این توقع ایجادشده است تا دین اسلام به آن سوی مرزها و در اختیار مردم قرار بگیرد.

رمضانی افزود: امروزه دیده می‌شوند که مردم در تمام عرصه بین المللی به دنبال حقیقت هستند و مشاهده می‌شود که کسانی که به حقیقت اسلام پی‌برده‌اند در زمان کفر و ظلم مراسم اعتکاف و روزه برگزار و هیئت‌های عزاداری برای امام حسین(ع) را برپا می‌کنند.

وی اظهار کرد: در شرایطی هستیم که باید خواسته‌هایی که از یک طلبه انتظار می‌رود بررسی شود و نیازهای علمی و دینی مردم تامین شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ممم
متاسفانه گرایش جوانان ایرانی هم به اسلام کاهش یافته است.
در حاشیه