شکارچی که پلنگ را شکار کرده بود خود نیز شکار شد+عکس

رئیس اداره محیط زیست رودبار از دستگیری شکارچی که یک قلاده پلنگ را در منطقه عمارلوی رودبار شکار کرده بود خبر داد.

شکارچی که پلنگ را شکار کرده بود خود نیز شکار شد+عکس

به گزارش ۸دی نیوز، علی امیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زیتون خبر، اظهار کرد: مامورین حفاظت محیط زیست رودبار حین گشت زنی در منطقه ییلاقی روستای سنگرود از توابع بخش عمارلو به یک کلبه مشکوک برخورد می کنند.

 343434

وی ادامه داد: مامورین حفاظت این اداره قصد بررسی بیشتر و دقیق تر از این کلبه را داشتند که فردی که شکارچی پلنگ بود با دیدن مامورین از صحنه متواری می شود.

رئیس اداره محیط زیست رودبار بیان داشت: مامورین حفاظت محیط زیست رودبار در بررسی دقیق تر از کلبه مذکور پوست پلنگی که تازه شکار شده را کشف و ضبط کردند.

وی متذکر شد: با دستور مقام محترم قضایی بررسی دقیق تر برای شناسایی و دستگیری متهم وارد مرحله ای تازه شد و متهم در کمتر از ۲۴ ساعت متهم با همکاری عوامل انتظامی بخش عمارلو دستگیر شد.

امیری افزود: این نوع پلنگ از گونه های حفاظت شده محیط زیست و از خانواده گربه سانان است که در منطقه ییلاقی روستای سنگرود توسط این شکارچی با شلیک گلوله به گردن و کتف شکار شده است.ererv

به گزارش زیتون خبر، رجبی فرماندار، حجت الاسلام داوی امام جمعه، حجت الاسلام عباسپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، سلطاندوست بخشدار مرکزی با حضور در اداره محیط زیست رودبار از پوشت شکار شده این پلنگ بازدید نمودند.

منبع: زیتون خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه