تحریم‌های دشمنان با مقاومت مردم و دولت بی‌اثر می‌شود

امام جمعه صومعه‌سرا با وجود شهید و مقاومت سی و پنج ساله بعد از پیروزی انقلاب در برابر استکبار، بعضی افراد در داخل کشور می‌گویند در مقابل تحریم‌های کمرشکن استکبار نمی‌شود ایستادگی کرد.

تحریم‌های دشمنان با مقاومت مردم و دولت بی‌اثر می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی این شهرستان اظهار کرد: خداوند نعمت‌هایی را به انسان‌ها عنایت کرده از سر اجبار نبوده بلکه خدا از سر لطف و مهربانی و محبت خویش نعمت‌های بی حد را به مخلوقات ارزانی داشته است.

وی با بیان اینکه خداوند توفقی شکرگزاری را به بندگان عنایت کرده تا سپاسگزار نعمت‌های وی باشیم، افزود: هر کس شکرگزار نعمت‌های خدا باشد یعنی خداوند به وی نظر دارد و دارای جا و مقام در نزد پروردگار است.

خطیب جمعه صومعه‌سرا گفت: خداوند به شکرگزاران آرامش و به کسانی که شکرگزار نیستنداضطراب عنایت می کند.

صدیقی به مقاومت مردم غزه در برابر دژخیمان روزگار اشاره و تصریح کرد: این مقاومت و ایستادگی درس بزرگی برای دنیا است که غزه با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح استادگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این همه شهید و مقاومت سی و پنج ساله بعد از پیروزی انقلاب در برابر استکبار، بعضی افراد در داخل کشور می‌گویند در مقابل تحریم‌های کمرشکن استکبار نمی‌شود ایستادگی کرد.

امام جمعه صومعه‌سرا تاکید کرد: آن افراد نادان مردم غزه را ندیدند که چگونه با دست خالی در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی کرد و پیروز میدان شد.

صدیقی اظهار کرد: ما باید از ایستادگی مردم مظلوم غزه درس دوباره‌ای بگیریم و افراد نادان بدانند که با ایستادگی در مقابل دشمن هیچ‌گاه شکست نخواهند خورد و همیشه پیروز میدان هستند.

وی به هفته دولت که از دوم تا هشتم شهریور است اشاره کرد و افزود: هفته دولت، یادآوری مجدد خط مشی دولت و نظام اسلامی است.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است که از طرفی مردم تلاش‌های دولتمردان در اداره کشور را ارج بنهند و از طرف دیگر هم مسئولان بتوانند گزارشی از تلاش‌ها و نتیجه آن را برای مردم تشریح کنند، گفت: با عملکرد مثبت دولت و ارائه ان به مردم، آن‌ها با آرامش و امیدواری بیشتری به زندگی خود می‌پردازند.

صدیقی با بیان اینکه دو شهید باهنر و رجایی از مسئولان صادق نظام هستند، تصریح کرد: آن‌ها نمونه‌ای از دولتمردان مکتبی و مردمی در جمهوری اسلامی به شمار می رفتند که به دست ستون پنجم دشمن و منافقین به شهادت رسیدند و در کینه نفاق منافقان کوردل سوختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه