رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در دل کشورهای اسلامی است

امام جمعه موقت رشت گفت: هولوکاست فریبی است که رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در دل کشورهای اسلامی قرار داده و جوانان جامعه باید معنای «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بشناسند.

رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در دل کشورهای اسلامی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل پوررضا امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به هجمه بسیار شدید فرهنگی دشمن اظهار کرد: انواع تهاجم علیه انقلاب اسلامی در حال انجام است.

وی به فرصت‌های درخشان در کشور اشاره کرد و افزود: گاهی ناآگاهی دوستان و تفرقه موجب نگرانی می‌شود و اگر با قرآن و اهل بیت (ع) باشیم مسیر صحیح را گم نمی‌کنیم و حضور قرآن در زندگی انسان‌ها مسیر صحیح را نشان می‌دهد.

خطیب موقت رشت انجام واجبات و ترک محرمات را موجب تقویت تقوا در انسان دانست و گفت: در زندگی برای انجام کارها باید اهل فکر و انتخاب باشیم و مواردی که با اصول ارزشی و دینی ما تطابق دارد برگزینیم.

وی به جنایت مذاهب و مکتب‌های غربی در نقاط مختلف دنیا اشاره کرد و گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه جنایت می‌کند.

پوررضا با تاکید بر اینکه مکاتب فتنه‌گر غربی نمی‌توانند وعده سعادت به انسانیت دهند، ادامه داد: گروه‌های داعش و تکفیری را در عراق و سوریه راه انداختند.

وی درباره برخی مواضع سکوت در مقابل جنایات صهیونیستی تصریح کرد: شیرین عبادی که خود را حقوقدان می‌داند و دم از حقوق بشر می‌زند چرا نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه اعتراض نکرده است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه جریان غزه تبدیل به آزمایشگاه بین‌المللی به لحاظ سنجش وجدان ملت‌ها شده است، گفت: رژیم صهیونیستی باید درباره جنایت‌های خود در غزه توضیح دهد.

وی افزود: هولوکاست فریبی است که رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در  دل کشورهای اسلامی قرار داده و جوانان جامعه باید معنای مرگ بر صهیونیست را بشناسند.

پوررضا با اشاره به پیروزی در انسان‌های فضیلت‌مدار است، خاطرنشان کرد: دوم شهریور ماه آغاز هفته دولت به بهانه شهادت رجایی و باهنر است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید شخصیت‌های ریشه‌دار انقلاب را بشناسند یادآور شد: فرهنگ روح خدمت باید در جامعه و مسئولان دمیده شود.

وی گفت: اگر قرار باشد سیره ساده‌زیستی انقلاب وسیله خدمت به مردم را کنار بگذارند خدمت کردن فایده ندارد و ساده‌زیستی که مقام معظم رهبری بارها تذکر داده‌اند باید مسئولان نظام به آن توجه داشته باشند.

پوررضا ساده‌زیستی مسئولان را اجبار خواند و متذکر شد: فردی که در قالب مسئول مردم از او دلسوزی نبینند و درد مردم را ندارد باید از عرصه خدمتی کنار برود.

وی با اشاره به اینکه در کشور نیروهای متعهد و متدین بسیاری داریم، یادآور شد: برخی‌ها می‌خواهند عرصه را بر این افراد تنگ کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه