استانداردهای راهسازی در پروژه راه قزوین – کلاچای رعایت شود

معاون امورعمرانی استاندار قزوین کفت: جاده قزوین – رحیم آباد – کلاچای با حساسیت ویژه ای در سطح ملی پیگیری می شود و ضرورت دارد تا عوامل زیست محیطی و استانداردهای راهسازی در آن رعایت شود.

استانداردهای راهسازی در پروژه راه قزوین – کلاچای رعایت شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، منوچهر حبیبی اظهار کرد: با اجرای این پروژه ضمن اتصال استانهای غرب، شمالغرب و مرکز کشور به استان گیلان از بخش الموت غربی، زمینه رونق اقتصادی، گردشگری و صرفه جویی در مصرف سوخت فراهم می‌شود و این پروژه در سطح ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای راهسازی در احداث جاده قزوین – رحیم آباد – کلاچای تصریح کرد: این پروژه هم اکنون با مشخصات راه اصلی در دست اجراست و در احداث آن باید ضمن پیش بینی استانداردهای ایمنی حمل و نقل کمترین آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی وارد شود.

وی با اشاره به اینکه با احداث این پروژه راه قزوین به شمال ۱۰۰ کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود گفت: با احداث این پروژه بار ترافیکی محور قزوین رشت کاهش یافته و از طرفی با کاهش مسیر صرفه جویی در سوخت قابل توجهی را خواهیم داشت.

حبیبی افزود: کلیت اجرای این پروژه با حساسیت ویژه ای در سطح ملی پیگیری می شود و در مورد راهکارهای اجرایی شدن آن به ویژه  از لحاظ مسایل زیست محیطی باید با نگاه مساعد هماهنگی لازم بین دستگاههای مسئول ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: همه ما به عنوان یک شهروند در زمینه حفظ محیط زیست مسئولیم و در اجرای پروژه‌های راهسازی با تمام توان در جهت حفظ و نگهداری و کاهش اثرات تخریبی آنها بر منابع خدادادی تلاش می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه