۲۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفت: ۲۹۲کیلوگرم حشیش، شیشه و گراس در استان گیلان توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد.

۲۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد

به گزارش ۸دی نیوز، سردار “ابراهیم قائد رحمتی” فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح خبر فوق گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر در تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان اطمینان حاصل کرده و موفق به کشف ۹۰ کیلوگرم حشیش شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه این دو قاچاقچی ۴۳ ساله از استان فارس اقدام به حمل مواد مخدر به استان گیلان نموده بودند، بیان داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از داخل کابین پشت صندلی شاگرد کامیون متهمان، ۹۰ بسته یک کیلویی حشیش به وزن کلی ۹۰کیلوگرم که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کرده و سه متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

سردار قائد رحمتی در ادامه به کشف ۱۹۵کیلوگرم گراس در شهرستان بندرانزلی، ۷ کیلوگرم تریاک در لاهیجان و ۳۶۰گرم شیشه در رشت نیز اشاره نموده و اضافه نمود: ماموران پلیس مبارزه با مود مخدر این شهرستان ۱۳ متهم را در این خصوص دستگیر کرده اند.

به گفته وی، متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه