زمانی مساجد پرشور می‌شوند که سرمایه‌ گذاری نخست بر روی جوانان باشد

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: زمانی مساجد پرشور، نشاط و میدان فعالیت می شوند که سرمایه‌گذاری نخست آنها بر روی جوانان متمرکز باشد و در این صورت می توان در برابر تمام توطئه‌ها موفق بود.

زمانی مساجد پرشور می‌شوند که سرمایه‌ گذاری نخست بر روی جوانان باشد

به گزارش ۸دی نیوز، همایش هفته جهانی تکریم خادمین روح تلاوت نور و روز بسیج محلات پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در سالن وارش مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت به همت بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان برگزار شد.

سردار حسین بهشتی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در این همایش با تأکید بر اینکه دشمن امروز درون خانه، مدرسه، مسجد و دانشگاه نفوذ کرده است، اظهار کرد:  برای مقابله با توطئه‌های دشمن راهی به جز استفاده از دانش و تجربه نداریم.

وی با اشاره به اینکه سلاح برتر ما در مقابل توطئه‌ دشمنان ابزار اعتقادی و سیره پیامبر(ص) و قرآن و عترت است، افزود: مساجد مرکزی برای توسعه فرهنگ اسلامی است و باید بپذیریم که توسعه فرهنگ اسلامی ما صرفا به دست دانشگاه‌ها و به عنوان یک وظیفه سازمانی نمی باشد.

465498

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: زمانی مساجد پرشور، نشاط  و میدان فعالیت می شوند که سرمایه‌گذاری نخست آنها بر روی جوانان متمرکز باشد و در این صورت می توان در برابر تمام توطئه‌ها موفق بود.

سردار بهشتی افزود: برای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌ها نخست باید دغدغه جوانان را بشناسیم و برای آنها برنامه تدوین کنیم تا به مساجد جذب گردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سلایق و شرایط منطقه به منطقه و روستا به روستا و محله به محله متفاوت است و افراد و مخاطبان خاص خود را دارد که باید آنها را به درستی بشناسیم.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در ادامه  بیان کرد: امروز دشمن ما را به آدرس اشتباه می‌فرستد و سلاح هسته‌ای را بهانه می‌کند در حالی که سلاح اصلی ما در مقابل توطئه‌ها و تهاجم دشمن مسجد، محراب و منبر و خطبا است که به آموزش و مهارت می‌دهند.

وی با اعلام اینکه بیش از ۴۰ هزار پایگاه بسیج در محلات کشور مستقر است، تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها باید در خدمت فرهنگ و تربیت جوان‌ها باشد تا توطئه‌های دشمن را کاهش دهد.

لازم به ذکر است که در پایان این همایش از ۱۲۰ نفر از فعالان فرهنگی مساجد استان تقدیر به عمل آمد.

bashj00001

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه