استقبال بی نظیر از جشنواره فرهنگی هنری تابستانه منطقه آزاد انزلی

جشنواره فرهنگی هنری منطقه آزاد مبتنی بر اهداف و برنامه های حمایتی منطقه آزاد انزلی در معرفی و حمایت از توانمندیهای فرهنگی-هنری استان به منظور حضور موثر در عرصه های داخلی و خارجی با توجه به ظرفیت ها و مزایای قانونی منطقه برگزار شد.

استقبال بی نظیر از جشنواره فرهنگی هنری تابستانه منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی نیوز، جشنواره فرهنگی هنری این منطقه مبتنی بر اهداف و برنامه های حمایتی منطقه آزاد انزلی در معرفی و حمایت از توانمندیهای فرهنگی-هنری استان به منظور حضور موثر در عرصه های داخلی و خارجی با توجه به ظرفیت ها و مزایای قانونی منطقه برگزار شد.SONY DSC

بنابراین گزارش برگزاری جشن ها و مراسم های ملی-مذهبی همچون اعیاد شعبانیه، نیمه شعبان،عید فطر و ویژه برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان، جشنواره بادبادکها، برگزاری مسابقه های ورزشی آبی-ساحلی، پینت بال، بوچیا، کارتینگ، حرکات نمایشی با موتور و مسابقات فرهنگی ورزشی درسطح روستاهای منطقه از جمله بخشهای این جشنواره در ایام تابستان ۹۲ بود.

نقطه متمایز جشنواره تابستانه سال جاری، برگزاری نخستین جشنواره موسیقی تابستانه استان گیلان با اجرای هنرمندان مطرح کشور همچون احسان خواجه امیری،رضاصادقی،فرزاد فرزین و شهرام شکوهی می باشد که ازسوی بخش خصوصی و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی و نظارت شورای فرهنگی منطقه برگزار شد.

منطقه آزاد انزلی براین باور است فرهنگ به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های استان گیلان نقش بسزایی در گسترش و تعمیق مشترکات متعدد با کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز داشته، موضوعی که زمینه ساز ایجاد گفتمان اقتصادی مشترک به منظور افزایش مراودات دوجانبه می باشد.

این گزارش می افزاید منطقه آزاد انزلی خود را حامی حوزه های مختلف فرهنگ و هنر اصیل گیلان قلمداد نموده و براساس مزایای قانونی و طرح جامع خود، پشتیبانی از فرهنگ محلی و ملی را ضامن موفقیت خود در عرصه های تجاری بین المللی ارزیابی می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
عشق من امیر
کنسرت مختلط برگزار کردن و ایجاد فضای گناه و فساد که افتخار ندارد. هر شب چند هزار نفر در فضایی که به نظر می رسید خیلی هاشان .... با هم مشغول استفاده از جو معنوی؟؟؟!!! کنسرت ها بودند.
در حاشیه