هدف اصلی مجلس در استیضاح وزیر علوم سیاسی و جناحی است

محمد نوری‌زاد در روزهای اخیر طی نامه‌ای در حمایت از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت یازدهم به طور بی‌شرمانه و زشتی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توهین کرده است.

هدف اصلی مجلس در استیضاح وزیر علوم سیاسی و جناحی است

به گزارش خبرنگار سرویس فضای مجازی ۸دی نیوز، محمد نوری‌زاد انقلابی‌نمای سابق و اپوزسیون امروز که در روزها اخیر با تحصن برابرلانه جاسوسی آمریکا در تلاش است تا حاشیه‌سازی کرده و خودرادر رسانه‌ها مطرح کند، در روزهای اخیر طی نامه‌ای در حمایت از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت یازدهم به طور بی‌شرمانه و زشتی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توهین کرده است.

محمد نوری‌زاد که در ماه‌های اخیر با بیان برخی سخنان مانند «ادای احترم به شیطان‌پرستان و گاوپرستان» ، «تبرعه کردن و حمایت ضمنی از منافقین» ، «تشکر از خاندان پهلوی»، «نفی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)» و دیگر، سبب خوشحالی بسیاری از دشمنان جمهوری اسلامی و ضدانقلاب خارج‌نشین شده است، نامه‌ای که خطاب به فرجی دانا وزیر علوم دولت یازدهم منتشر کرد، با الفاظی زشت و توهین‌آمیز به نمایندگان ملت ایران در مجلس شورای اسلامی‌حمله کرد و خانه ملت را اصطبل  و نمایندگان مجلس را لکه ننگی بر قاموس بشریت نامید.

این اپوزسیون «دو سر نجس» که حتی توسط ضدانقلاب مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد، برای جلب نظر ضدانقلاب به خود، نمایندگان مردم در مجلس را خائن به ملت دانست و تلاش کرد تا هدف اصلی مجلس در استیضاح وزیر علوم را سیاسی و جناحی جلوه دهد.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید علی حسینی
عجب !!
مل
مگه این آقا معیار شماست که حمایت کردن یا نکردنش برای شما سند باشد.؟ این نحوه استدلال را می پسندید؟: همه می دانیم که حرفهایی که در واشنگتن برای شکست مذاکرات زده می شود . باز هم میدانیم در داخل عده ای مشابه آنها صحبت میکنند پس این قشر از نمایندگان دلواپس دشمن هستند. این نحوه نتیجه گیری های برخی دوستان است. چیزی که عوض داره گله نداره. چ
هادی
نوری زاد سگ کیه؟ حیف اسم محمد که برای اون چهارپا به کار می برید.به هر حال اون جانور یکی از معاندین قسم خورده نظامه و حمایتش از کسی در داخل کشور دلیل بدی یا معاندیش نیست.بلکه به فرموده امام(ره) هرکسی که از طرف معاندین مورد حمایت و تعریف و تمجید قرار گرفت بایستی شدیدا مواظب حرکات و رفتار خود باشد.
مهدیه
این فرد که معلوم الحاله نیاز به این همه توضیح نبود!
بهرام
ممنون
امید
رویکرد جدیدتون در انتشار اخبار فضای مجازی قابل تقدیره
در حاشیه