سلام بر تو ای غزه ی صبور!

سلام بر تو ای سرزمین استقامت و پایداری… سلام بر تو ای آنکه این روزها میهماندار سفر ملائک بر خاک مقدس خود بوده ای، ای قربانگاه یاسمن ها و نیلوفرها… ای غزه ی صبور!

سلام بر تو ای غزه ی صبور!

به گزارش سرویس وبلاگستان ۸دی، دیپلمات ۳۱۳ در بروزرسانی خود نوشت:

454

سلام بر تو ای سرزمین استقامت و پایداری…

سلام بر تو ای آنکه این روزها میهماندار سفر ملائک بر خاک مقدس خود بوده ای

ای قربانگاه یاسمن ها و نیلوفرها…

ای غزه ی صبور!

وقتی گلبرگ های لطیف کودکانت , آماج وحشیانه دشمن دون می شود،

وقتی خباثت و ننگ تا آنجا به اوج خود می رسد که از گریه های معصومانه ی کودکانت، لبخند بی شرمانه ی سران قدرت قهقه می گیرد،

و وقتی صدای مظلومانه ی فریاد فرزندانت به گوش مُهر شده ی شاهان نامرد عَرَب نمی رسد،

من، چه دلم می گیرد و چه سخت به اضطراب می افتم که نکند باید در مقابل تئوریسیَن مشهور انگلیسی “توماس هابز” تسلیم شوم و چاره ای جز سکوت نیابم!

هابز در دهه ی ۱۶۴۰ در انگلستان ، در مقابل نزاع داخلی که آتش آن به دلیل اختلافات مذهبی شعله ور شده بود، به یک نظریه ی دلخراش می رسد که: ” انسان ها گرگ یکدیگراند”

از خود می پرسم اگر توماس هابز امروز زنده بود و پیکر متلاشی شده فرزندان تو وبر سر و سینه زدن مادران مظلومت را می دید، چه نظریه ای می توانست به دنیای سیاست ارائه بدهد؟؟!

کجایی جناب هابز تا ببینی که سخنانت این روزها چه دوری برداشته برای خودش!

” من میل عمومی آدمیزادگان را در درجه ی اول خواهشی دائمی و بی قرار در جست و جوی “قدرت” و بازهم ” قدرت” می دانم”

براساس دیدگاه هابز، در وضع طبیعی قانون طبیعی حاکم است ودر این قانون هیچ گونه اخلاقیاتی مفهوم ندارد. در وضع طبیعی وضعیت جنگِ همه علیه همه می باشد.

در چنین حکومتی ، “قدرت” حرف اول را می زند و نه انسانیت؛ اصلا جوهره ی انسانی وجود خارجی ندارد و حیوانیت است که در ظاهر انسانی جلوه گری می کند.

سرشت بَد و طمعکارِ انسان و خوی پلید و لذات سیری ناپذیر او، چنان در درونش جولان دارد که درِّندگی کمترین جلوه ای است که می توان از چنین موجودی دید! انگیزه ی اصلی او در وضع طبیعی ، رقابت و منافع شخصی است؛ و ” هیومنیزم” حاکم بر چنین جامعه ای است.

قانون در اینجا قانون “زور” است .و فرمانروایی “لِویاتان” اجازه نمی دهد که افراد ضعیف سخنی بگویند و نظری بدهند! و صلح و امنیت ، افسانه ای فراموش شده در رویای مردمان این سرزمین است.

اما، ای غزه ی عزیز!

ایستادگی فرزندان تو، با تمام عظمتی که از پدران خود در مقاومت به ارث برده اند، مرا آنقدر دلگرم می کند که مقاوم بایستم، و سر فرود نیاورم، وتسلیم نشوم ، و بر تمام جهان فریاد زنم که من و مردمان سرزمین تو از نسل توماس هابز انگلیسی نیستیم! تئوری ما تئوری اسلام است که * حزب الله را هم الغالبون* می داند…

بگذار شیطان پرستان فراماسون در کاخ های جهالت خود غرق شوند و ابلهانه دلخوش کنند که در مقابل ” الله الصمد” قد الم کرده اند، که تامثلا به خیال شوم خود با نسل کشی وقیهانه ی خود، اسلام را نابود سازند! اما چه نادان و درمانده اند این عنکبوت صفتان که نمی فهمند *وَ إنَّ أوهَنَ البیوتِ لَبلَیتُ العنکبوت*…

این شیطان صفتان آدم نما که با این خوی پلیدشان، لباس انسانیت اصرار دارد هرچه زودتر از این روح کثیفشان رهایی یابد، چه به وضوح مصداق این کریمه شده اند که: * اولئکَ کَالأنعمِ بَل هم اَضَلِّ”*، حال می خواهند صهیونیسم های یهودی اسرائیل باشند یا حامیان روبه صفت آنان آمریکا و انگلیس و غیره…

ای سرزمین دلسوخته!

بیا فریاد بزنیم و تئوریسیَن های جاهلشان را خطاب کنیم: های! ای استراتژیست های جهان مادی، که نظریه های خود را براساس تکرار پذیری قدرتهای غالب در تاریخ، طرح ریزی می کنید! بیایید بررسی کنیم ببینیم این مقاومت خون بر آتش مردمان غزه، گویای بارز کدام قسمت از تکرار تاریخی کتاب های شماست؟؟!

آیا این تکرار تاریخ مبارزات جنگهای جهانی اول و دوم ، و تکرار جنایات شما در هیروشیما و ناکازاکی است؟ یا تجسم تکرار عاشورای حسین تاریخ اسلام است؟؟ که چنین مقاوم تا پای جان حتی کودک خود را فدای سرفرازی پرچم انسانیت و اسلام میکند…

میخواهم بدانم این سکوت مستأسل جناب “هنری کسینجر” این به اصطلاح دیپلمات و استراتژیست برتر آمریکا بخاطر چیست؟!

آیا بالاخره سخنان خود را مبنی بر مصاحبه ای که با روزنامه ی نیویورک پست انجام داده، می پذیرد؟ که گفته است: ” در ده سال آینده در مرزهای اسرائیل آشفتگی مشاهده می شود و ماهیت این رژیم ساقط خواهد شد” یا تکذیب مشاور خود را مبنی بر وجود چنین مصاحبه ای قبول دارد؟!

می خواهم بگویم جناب کسینجرِ یهودی الاصل!

چه شما اعتراف خود را بپذیری یا نه، چشمهای بینای تمام جهان شاهد سقوط و عقب نشینی قهقرای سران کفر و پدران شیطان خواهد بود!

حالا بیایند این طمّاعان شکم پرست و نفسْ غالب عَرَب، اعتراف کنند و بگویند انسانیت و حرّیت خورا با تمام مشتقّاتش بشکه ای چند دلار فروخته اند؟؟!…

ای سران یهود و صهیونیسم، ای حامیان غربی و اروپایی و ای جاهلان عرَب!

بدانید و بشنوید که پُشت گرمِ مقاومتِ استوار قامتان فلسطینی به شیعیان ایرانی شقایق تینتی چون شهید *حسن طهرانی مقدم* قرص است که امروز موشک های فجر ۵ او تلاویوِ شما را به لرزه می اندازد.

اینان به شیرمردانی چون قاسم سلیمانی امید بسته اند که نامش نیز آسودگی خیال را از وجود مهلک شما ربوده است.

به فریاد یا حسین موشکهای سجّیل ارتش ایران دلگرم اند که با یک اشاره ی رهبر ایران، حیفا را با خاک یکسان میکند.

و قلوب نورانی و مستحکم مردان و زنان مؤمن سرزمین قدس، به مناجاتهای شبانه ی رهبر عزیز جهان اسلام، *حضرت امام خامنه ای* روشن و محکم می گردد.

ای غزه ی مقاوم!

باز هم صبوری کن ، و یقین بدان،

قسم به خون مطهر مردان و زنان و کودکان معصومت!

قسم به دل های شکسته و محزون مادرانت!

قسم به اراده ی پولادین جوانان غیورت!

و قسم به حنجره ی فریاد لا اله الا الله دلیرانت!

*می آید*… آن موعود وعده داده شده که تمام استراتژی ها،تئوریها، دسیسه ها و نقشه های شوم اربابان حکومت پلید شیطان را به زانو در خواهد آورد…

* وَ نُریدُ أنَّ مُنَّ علی الَّذین الستُضعفوا فی الأرض ونَجعَلَهُم ائمّه و نَجعَلَهُم الوارثین*

و پرچم حکومت عدالت محور مهدوی که میراث دار عدل علوی است در سراسر جهان به اهتزار درخواهدآمد…

إنَّ وعدَالله حقٌّ. و به راستی که وعده ی خداوند حتمی است…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه