۶۰۰ میلیون تومان به پروژه‌های عمرانی ورزش فومن اختصاص یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان فومن با بیان اینکه امسال از تملک ۲ درصدی نفت و گاز ۶۰۰ میلیون تومان به این اداره اختصاص یافته است، گفت: این بودجه برای اتمام ۴ پروژه عمرانی استفاده می‌شود.

۶۰۰ میلیون تومان به پروژه‌های عمرانی ورزش فومن اختصاص یافت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم ؛ محمدرضا شاه محمدی با اشاره به اینکه شاخص‌ترین پروژه‌های شهرستان که از دولت نهم آغاز شده است شامل استادیوم ۵ هزار نفری انقلاب که به دلیل عدم تخصیص اعتبار رها شده و از پروژه‌های ملی می‌باشد، گفت: پروژه بعدی سالن ورزشی ماکلوان که مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان از محل نفت و گاز با توجه به اعتبارات موجود به آن اختصاص داده شد که در واقع نیاز به اعتبار بیشتری دارد و این پروژه در اولین فرصت به دست پیمانکار داده و تا پایان ۹۳ به بهره برداری می‌رسد.

وی سومین پروژه را تجهیز و نوسازی استخر شهرستان فومن اعلام کرد و افزود: مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از یک مکان و مبلغ ۸۰ میلیون تومان از تملک دارایی برای آن در نظر گرفته شده تا به اتمام رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن، تصریح کرد: ما دست مساعدت داریم و با طی مراحل قانونی از اداره ورزش و جوانان استان پروژه نیمه تمام شهرستان را به دست بخش خصوصی واگذار کنیم.

شاه محمدی با اشاره به اینکه بنده سعی می‌کنم که بر اساس سلیقه روسای هیئت‌ها را انتخاب نکنم، گفت: تمام تغییرات من بر اساس عملکردها، همفکری و همسوئی با اداره ورزش و جوانان است یعنی روسا باید سیاستشان همگام و همراه و هم سو با ما باشد و آنان که هم فکر با اداره ورزش هستند انتخاب می‌شوند.

وی سالن ورزشی ماکلوان را در اولویت ساخت اعلام کرد و افزود: چون این بخش بزرگی از شهرستان را در خود دارد سالنی ندارد و با توجه به نیاز منطقه باید به بهره برداری برسد.

رئیس اداره ورزش فومن پروژه تعمیر و تجهیز استخر فومن را نیز حائز اولویت خواند و گفت: در استخر فومن از بخش خصوصی کمک می‌گیریم و امیدواریم استخری برای درآمد زایی شهرستان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: همه تلاش‌ها باید بر این باشد تا جوانان در مسابقات ملی و بین المللی مقام کسب کنند.

شاه محمدی با بیان اینکه بانوان قسمت اعظم ورزش شهر را با فضای گسترده دارندف گفت: ۵۰ درصد بانوان ما ورزشکار هستند و ما حضور بانوان ملی پوش را در شهرستان داریم که در رشته‌های والیبال،کاراته، تکواندو، بدمینتون و سنگ نوردی که از نام آوران ورزشی شهر هستند.

وی حضور خود در مکان ورزشی و سالن‌ها را یک وظیفه دانست و گفت: رسانه‌ها آئینه عملکرد هیئت‌ها با اداره ورزش هستند و اگر اخبار از رسانه‌ها منعکس نشود ما نمی‌توانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه