امکان الحاق آستارا به اردبیل صفر است/ طرح چنین مسایلی به صلاح نیست

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندر مرزی آستارا احتمال الحاق این شهرستان در غرب استان گیلان به استان اردبیل را صفر دانست.

امکان الحاق آستارا به اردبیل صفر است/ طرح چنین مسایلی به صلاح نیست

به گزارش ۸دی نیوز، محمدرضا شهاب زاده در گفتگو با ایسنا، با تأکید بر مطلب فوق خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و نظراتی که در سطح جامعه و نخبگان شهرستان و استان وجود دارد، امکان هر نوع الحاق صفر است.

 

وی با ابراز تأسف از مطرح شدن چنین مطالبی در یکی از رسانه‌ها به نقل از استاندار اردبیل، ادامه داد: در حال حاضر که در آستانه هفته دولت قرار داریم و باید به شعار رئیس جمهور محترم که این هفته را به با نام «آرامش و امید» نامگذاری کرده‌اند، عمل کنیم، طرح چنین مسایل با محتوای مناقشه آمیز و تفرقه افکنانه به صلاح نیست.

 

شهاب زاده اظهارنظر در این‌گونه موارد را مربوط به مراجع قانونی و ذیصلاح دانست و توضیح داد: هرگونه موضوعات و ایده‌های اینچنینی باید از راه قانون حل و فصل شود.

 

وی در پایان با تأکید بر رفتارهای مدبرانه از سوی مسئولان، اظهارکرد: طرح این موضوعات، جز مهیا کردن فضای تفرقه و اختلاف هیچ دستآوردی ندارد و کاملاً مغایر با تدابیر دولت تدبیر و امید است.

 

به گزارش ایسنا، استاندار اردبیل برای دومین بار پس از رئیس مجمع نمایندگان استان در سال‌جاری، موضوع الحاق شهرستان مرزی و بندری آستارا به استان اردبیل با هدف دستیابی این استان به آب‌های دریای خزر را مطرح کرده که با واکنش‌های بسیاری از سوی مسئولان، فرهیختگان و مردم شهرستان آستارا مواجه شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رامین
آستارا فقط و فقط مال گیلان است و امیدواریم گیلان هم قدر وجب به وجب خاک خود را بداند
در حاشیه