نمایندگان گیلان لطفا در استیضاح وزیر علوم کوتاهی نکرده و انقلابی عمل کنند

تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان گیلان نامه ای خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نوشتند و در آن خواستار حمایت از استیضاح وزیر علوم شدند و تأکید کردند که نباید در این خصوص کوتاهی شود.

نمایندگان گیلان لطفا در استیضاح وزیر علوم کوتاهی نکرده و  انقلابی عمل کنند

به گزارش ۸دی نیوز، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان گیلان نامه ای خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نوشتند و در آن خواستار حمایت از استیضاح وزیر علوم شدند و تأکید کردند که نباید در این خصوص کوتاهی شود.

estizah

مشروح نامه در ذیل آمده است:

دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز یک امت قضا می شود.شهید بهشتی

با سلام خدمت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان گیلان

دانشگاه یکی از ارکان مهم یک جامعه محسوب می شود و همانطور که امام عزیز ما فرمود با سعادت آن یک جامعه به سعادت می رسد و با شقاوت آن یک ملت به شقاوت می رسد.

  چند مورد از عملکردهای منفی وزیر علوم  را برای یادآوری خدمتتان عرض می کنیم:

یک:جناب وزیر علوم  نه تنها از فتنه و فتنه گران برائت نجوییده بلکه ما شاهد حضور فتنه گران در وزارت علوم بوده ایم و تاثیرات مجموعه ی فتنه را در دانشگاه ها بیشتر از پیش احساس می کنیم.

دوم: بازگرداندن اساتید و دانشجویان مسئله دار که حضورشان نه تنها به نفع نظام و کشور نیست بلکه تهدیدی عظیم برای ایران اسلامی بوجود می آورند.

سوم:تغییر اتوبوسی و بدور از منطق ریاست دانشگاه های هدف کشور با دید سیاسی و برگزاری انتخابات سوری جهت تعیین رئیس دانشگاها.

چهارم: بارها از گوشه و کنار شنیده می شد که از سوی وزارت علوم به بعضی از آقازاده ها بورسیه تحصیلی خارج از کشور اعطا شده است.

و در آخر اینکه با اظهار نظری تند و توهین آمیز علیه نمایندگان محترم مجلس که با دادن رشوه می تواند از بسیاری حاشیه ها-انجام نشدن استیضاح- جلوگیری نمایم.

 بازهم با وجود فرصت سی روزه که از سوی مجلس به وزیر داده شد هیچ گونه عمل و تغییراتی در وزارتخانه صورت نگرفت، گویا اینکه خود آقای دانا منتظر دریافت کارت قرمز از مجلس محترم است.

انتظار ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی الخصوص نمایندگان گیلانی این است که در استیضاح وزیر علوم هیچ گونه کوتاهی نکرده و  انقلابی عمل کنند.

تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علي
اي کاش اين دانشجويان انقلابي در زمان اعطاي بورسيه غير قانوني ، غير شرعي و غير اسلامي که به حيثيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ضربه زده است به نمايندگان گيلان هم اطلاعيه مي دادند. چگونه است يکي از بستگان نماينده گيلان با مدرک فوق ليسانس عضو هيت علمي مي شود اما دانشجوي دکترا با رتبه 1 در اين دانشگاه پذيرفته نمي شود؟ چگونه دو تن از نمايندگان فعلي گيلان بورسيه دکترا شدند در حالي که جوانان نخبه ما راهي به جايي نمي برند و فرار را بر ماندن ترجيح مي دهند؟ ايکاش انقلابيون هميشه انقلابي عمل مي کردند . روح امام ( ره ) شاد و راهشان با رهبري امام خامنه اي مستدام باد.
دانشجو
همه باهم میشن 10 نفر
در حاشیه