تقدیر ۲۰۵ نماینده مجلس از بیانات رهبر انقلاب درباره رابطه با آمریکا

۲۰۵ نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای از بیانات و فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در جمع سفرای جمهوری اسلامی درباره مذاکرات با آمریکا و ارتباط با این کشور تقدیر کردند.

تقدیر ۲۰۵ نماینده مجلس از بیانات رهبر انقلاب درباره رابطه با آمریکا

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس،  ۲۰۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در جمع سفرای جمهوری اسلامی تقدیر و اعلام کردند.

متن کامل این بیانیه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

سخنان حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در جمع سفرای جمهوری اسلامی بار دیگر درایت و هوشمندی، قاطعیت و شجاعت، رهبری عزیز را ثابت کرد.

اشاره رهبری به تجربه مذاکرات ثابت کرد مذاکرات با آمریکا نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند بلکه لحن آمریکایی‌ها تندتر و اهانت‌آمیزتر شده و تصریح مقام معظم رهبری بر داشتن ضرر مذاکرات که موجب طرح توقعات جدید از سوی آنها می‌شود و اینکه این مذاکارت ما را در افکار عمومی ملت‌ها و دولت‌ها به تزلزب متهم می‌کند نشانگر دقت و صاحب‌نظر بودن مقام معظم رهبری است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعلام پشتیبانی کامل از سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری، این سخنان را مصداق اصل ۱۱۰ قانون اساسی و تعیین سیاست کلی خارجی جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و از دولت و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که این سخنان را چراغ راه خود در مذاکرات هسته‌ای و سیاست‌های دیپلماتیک خود قرار دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه