اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در رودسر

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در محلات شهرستان رودسر اجرا شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در رودسر

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ”شعبان پایمرد” فرمانده انتظامی شهرستان رودسر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی رودسر این شهرستان مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در این شهرستاننشهرستان به اجرا گذاشتند.

سرهنگ شعبان پایمرد با بیان اینکه این طرح در دو مرحله انجام گرفت، افزود: در مرحله اول پلیس نسبت به شناسایی افراد متخلف با هماهنگی مقام قضایی اقدام نموده و سپس ماموران انتظامی در یک عملیات منسجم پلیسی اقدام به پاکسازی مناطق آلوده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: در این طرح ۱۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک ،چندین دستگاه اقلام ضدفرهنگی، انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و اقلام توزیع و مصرف مواد مخدر کشف شد و ۱۵ معتاد پرخطر نیز جمع آوری و به مراکز بازپروری معتادان تحویل داده شد.

سرهنگ شعبان پایمرد خاطرنشان کرد: ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی در این عملیات از ۱۵۲ واحد صنفی بازدید کرده و ۲۴ واحد صنفی متخلف را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان با بیان اینکه متخلفان و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند، از همکاری شهروندان با پلیس در اجرای این ماموریت تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه