پیام ویدیویی داعش به آمریکا: در خون غرقتان خواهیم کرد

گروه تروریستی داعش به ایالات متحده آمریکا هشدار داد که چنانچه حملات هوایی جنگنده هایش به شبه نظامیان این گروه آسیبی بزند، آمریکایی ها را هرکجا که باشند، مورد حمله قرار خواهد داد.

پیام ویدیویی داعش به آمریکا: در خون غرقتان خواهیم کرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از العربیه، این هشدار در حالی داده می شود که هواپیماهای نظامی آمریکایی از روز هشتم اوت تاکنون، دستکم ۶۸ بار مواضع داعش را در شمال عراق مورد حمله قرار دادند.

123
گروه داعش از حدود دو ماه گذشته، مناطق وسیعی از شمال عراق را تصرف کرد. این گروه در مناطق تحت تصرف خود در عراق و سوریه، برپایی خلافت اسلامی اعلام کرده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، در فیلمی ویدویی که آن را گروه داعش به عنوان پیام برای ایالات متحده منتشر کرده، یک آمریکایی به تصویر کشیده شده که هنگام حضور ارتش آمریکا در عراق، توسط شبه نظامیان تندرو سربریده می شود. این فیلم شامل پیامی است که به زبان انگلیسی می گوید: «همه شما را در خون غرق خواهیم کرد.»
از سوی دیگر، واشینگتن اعلام کرد که با دولت سوریه در جنگ با داعش، در یک سنگر قرار نگرفته است. این اعلام پس از آن صورت گرفت که جنگنده های ارتش سوریه آغاز به حمله به پایگاه های داعش در شهر الرقه سوریه کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه آمریکا، هرگونه تمجید کردن از جنگ نظام سوریه با داعش را رد کرد اما در عین حال تاکید کرد که از میان بردن شبه نظامیان این گروه، «رویداد بسیاری خوبی» خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه