مخاطبان خیبری ادبیات توهین‌آمیز روحانی را نپسندیدند

شخص روحانی طی این یکسال با تکرار این عبارت که در ۲۴ خرداد مردم به افراط رای ندادند، به نوعی به سایر کاندیداهای حاضر در انتخابات توهین کرده است

مخاطبان خیبری ادبیات توهین‌آمیز روحانی را نپسندیدند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبر، ادبیات شیخ حسن روحانی طی یکسال گذشته خطاب به منتقدان عملکرد وی و دولتش مورد پسندان مخاطبان خیبری قرار نگرفت.

نتایج تازه ترین نظرسنجی از مخاطبان خیبری حکایت از آن دارد که اکثریت رای دهندگان ادبیات به کارگرفته شده توسط رییس دولت یازدهم در قبال منتقدین طی یکسال اخیر را نمی پسندند.

براساس این گزارش، بیش ۷۸ درصد شرکت کنندگان تصریح نمودند که این ادبیات، مورد پذیرش آنها قرار نگرفته است.

گفتنی است شخص روحانی طی این یکسال با تکرار این عبارت که در ۲۴ خرداد مردم به افراط رای ندادند، به نوعی به سایر کاندیداهای حاضر در انتخابات توهین کرده است، مساله ای که در جریان نشست مدتی قبل کاندیداها در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری از سوی آنان مورد بحث و سوال قرار گرفت. همچنین، استفاده از کلماتی مانند کم سواد، بیکار، تندرو، تغذیه شونده از جاهای خاص، بزدل، ترسو، بروید به جهنم و… تنها بخشی از عباراتی بود که از جانب وی نثار منتقدین شده است.

این همه در شرایطی اتفاق افتاده که او تنها موفق به کسب ۵۰/۶ درصد آرای انتخابات شده و با این حساب، به عنوان رییس جمهور کل مردم ایران باید نسبت به دیدگاه، رفتار و ادبیات خود در قبال عموم ملت (اعم از موافق و منتقد) تجدیدنظر نماید.

index

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه