کاروان راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شد

۲۰۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور از شهرستان آستارا به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در کردستان اعزام شدند.

کاروان راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستاراخبر؛سرهنگ محمدعلی علی زاده فرمانده سپاه ناحیه آستارا در رابطه با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور(کردستان) عنوان کرد:تعداد ۲۰۰ نفر از بسجیان و نیروهای مردمی همراه با چهار اتوبوس و دو خودرو و روحانی کاروان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

1_fatholmobin18

وی زمان حرکت را ساعت ۸ صبح امروز از سپاه ناحیه آستارا همزمان با سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به کشور اسلامی بیان کرد.

علی زاده گفت:نمایش فیلم های حماسی و آیینی و تبیین آسیب های ماهواره،مسابقات فرهنگی همراه با جوایز،توزیع برگه های دلنوشته و بسته های فرهنگی شامل کتاب،بروشور مهر و سجاده،سی دی های سبک زندگی اسلامی و مضرات ماهواره از برنامه های این سفر پربرکت تا منطقه عملیاتی شمال غرب (کردستان) است.

وی برپایی نماز جماعت اول وقت،حضور در یادمان شهداء،مسابقات فرهنگی،مراسم مناجات و ادعیه ،برپایی محفل شب خاطره و شب شعر،تشریح عملیات ها توسط راویان دفاع مقدس و نیز برنامه های فرهنگی را از دیگر بخش های سفر کاروان راهیان نور در این منطقه جنگی و منطقه عملیاتی “والفجر ۴ “ذکر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه آسایش و سعادت امروز ما مرهون مجاهدت های شهداء است هدف از این سفر پرفیض را انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به زائران به خصوص جوانان،پاداشت خون مطهر شهداء و بیعت با آرمانهای شهداء و ایثارگران، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بیان کرد.

به گزارش آستاراخبر؛ زائران سرزمین های راهیان نور پس از قرائت قرآن کریم،پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی کوتاه فرمانده سپاه ناحیه آستارا با عبور از دروازه قرآن سفر معنوی چهار روزه خود را شروع کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه