تولید محصولات کشاورزی در باغچه یک ساختمان آپارتمانی در ماسال+ عکس

یک مهندس فنی در شهر ماسال با کاشت محصولات مختلف کشاورزی در باغچه ۷۰ متر مربعی ساختمان آپارتمانی اش در شهر ماسال موفق به برداشت بیش از ۱۶ کدوی ۱۵ کیلویی و دیگر محصولات شد.

تولید محصولات کشاورزی در باغچه یک ساختمان آپارتمانی در ماسال+ عکس

ماسال نیور کشاورزی در ماسال

 

به گزارش ۸دی نیوز، این مهندس جوان رشته عمران که علاقه زیادی به کشاورزی دارد به ماسال نیوز گفت: با توجه به علاقه ای که به بحث کشاورزی داشتم اقدام به کشت محصولاتی همچون خیار، کدو، گوجه، بادمجان، توت فرنگی، ذرت و … نمودم.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۱۶ کدوی ۱۵ کیلویی در باغچه ۷۰ مترمربعی خانه ما برداشت کرده ام.

ماسالنیوز شاورزی در مجتمع آپارتمانی

از نکات جالب توجه دیگر در گفته های این فرد این است که تاکنون بیش از ۴۰ کیلوگرم خیار و مقدار زیادی گوجه از این باغچه برداشت نموده است.

علاوه براین، وی موفق شده است بیش از ۱۰ مرغ را با تهویه مناسب و بدون ایجاد بوی آزاردهنده در همین قطعه زمین پرورش دهد.

مهم ترین ویژگی محصولات تولید شده در این باغچه کوچک این است که برای برداشت محصول مناسب تنها از کود حیوانی استفاده شده است که با توجه با آثار زیان بار کودهای شیمیایی بر سلامت جامعه، می تواند به عنوان الگویی عملی برای کاشت محصولات ارگانیک در محیط های شهری و برای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی باشد.

ماسال نیوز

وی با اشاره به شاغل بودنش گفت: اگر مردم بتوانند مواد غذایی مورد نیاز خود را در قطعات زمین منازل خود تولید نمایند دست دولت برای صادرات محصولات کشاورزی باز خواهد شد ضمن اینکه از خطرات محصولات کشاورزی شیمیایی شده نیز در امان خواهند ماند. 

ماسال

ماسال نیوز ماسال

ماسال نیوز ماسال

ماسال نیوز ماسال

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه