نگاهی به فیلم «امروز» سینما سپیدرود رشت+ تصاویر

فیلم «امروز» تازه ترین ساخته رضا میرکریمی با نگاه عمیقی به مسائل اجتماعی بر مساله قضاوت نکردن بی‌ اساس و بنیان درباره انسان‌های اطرافمان تاکید می‌کند.

نگاهی به فیلم «امروز» سینما سپیدرود رشت+ تصاویر

به گزارش سرویس چند رسانه ای ۸دی نیوز، «امروز» تازه‌ترین ساخته سیدرضا میرکریمی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد که برخی از منتقدان نگاه مثبتی به این فیلم داشتند و آن را یکی از بهترین آثار در کارنامه میرکریمی دانستند.

میرکریمی کارگردان فیلم «امروز» در زمان نمایش فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر انتقادهایی را به نحوه پخش فیلمش در سالن برج میلاد مطرح کرده بود و معتقد بود که منتقدان و اهالی رسانه برخی از صداهایی که بر درام فیلم و روایت قصه تاثیر داشته است به دلیل نحوه پخش نشنیده‌اند و همین امر موجب شده است که برخی از نظرها به فیلم منفی باشد.

سید رضا میر کریمی کارگردانی صاحب سبک است و در این فیلم سعی کرده است که قصه متفاوتی راجع به پیش داوری را به مردم عرضه کند.این کارگردان موفق تاکنون فیلمهای تحسین برانگیز و پر محتوایی همچون، خیلی دور خیلی نزدیک، به همین سادگی، یه حبه قند و… را ساخته و صاحب جوایز متعددی در جشنواره های داخلی و خارجی شده است.

شادمهر راستین، فیلمنامه نویس این فیلم است که سالیان سال است که با میرکریمی همکاری می کند.

بازیگران اصلی فیلم امروز پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی هستند و لازم به ذکر است که شبنم مقدمی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن را به دست آورد.

یکی دیگر از ویژگی های فیلم «امروز» فیلمبرداری متفاوت آن با توجه به مضمون فیلمنامه است که میرکریمی برای فیلمبرداری این فیلم به سراغ یکی از جوانان صاحب نام در این عرصه یعنی هومن بهمنش رفت.

 فیلم «امروز» به کارگردانی رضا میر کریمی بعد از بیست و پنج روز از اکرانش نزدیک به ۴۳۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان ها فروش داشته است و  این فیلم تاکنون مورد توجه سینما دوستان در رشت قرار گرفته و مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار، در پایان یک روز کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظار او است …       

این فیلم هم اکنون در سینماهای سراسر کشور و در گیلان در سینما سپیدرود رشت در حال اکران است.

IMG14452312

IMG14460317

IMG14461859

IMG14474393

IMG14475901

IMG14481514

IMG14441730

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه