چاره‌اندیشی‌های اساسی را به حاشیه‌سازی‌ها ترجیح دهید

ندیمی اظهار داشت: مردم انتظار دارند قوای سه‌گانه همه یکسو و یک راه برای نجات مردمانی که به خانه ملت و ارکان نظام اعتماد کردند چاره‌اندیشی‌های اساسی را به حاشیه‌پردازی‌ و حاشیه‌سازی‌ها رجحان دهند.

چاره‌اندیشی‌های اساسی را به حاشیه‌سازی‌ها ترجیح دهید

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی با سلام بر آزادگان اظهار داشت: مردم انتظار دارند قوای سه‌گانه همه یکسو و  یک راه برای نجات مردمانی که به خانه ملت و ارکان نظام اعتماد کردند چاره‌اندیشی‌های اساسی را به حاشیه‌پردازی‌ و حاشیه‌سازی‌ها رجحان دهند.

وی افزود: مردم انتظار دارند مسایلی چون بیکاری، تورم و رکود وسیله سخنرانی و پر کردن تریبون‌ها نباشد، بلکه چاره‌اندیشی برای همه بیکاران به ویژه فارغ‌التحصیلان بیکار یک هدف و استراتژیک در همه رویکردها باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند مجلس و دولت از باب حل امور مالی در برنامه ششم توسعه و رویکرد حل مشکلات به خصوص پایان بخشی به فرمانروایی مطلقه بانک‌ها اقدام کنند.

همچنین وی در تذکری کتبی به وزیر صنعت لزوم صدور دستور حذف هزینه‌های تأمین مالی از قیمت خودرو به منظور حمایت از مصرف و تولید را متذکر شد و به رئیس ‌جمهور در مورد تسریع در تأمین بودجه طرح‌های عمرانی استانی و شهرستانی تذکر داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه